Gäst volvotobben Skrivet 26 November 2005 Rapport Dela Skrivet 26 November 2005 hmm vet inte men tror de efter som jag springer runt och dampar hela tiden ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Foxyrock Skrivet 26 November 2005 Rapport Dela Skrivet 26 November 2005 då är du nog inte särskilt populär :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
miniman Skrivet 1 December 2005 Rapport Dela Skrivet 1 December 2005 NÄ jag är inte poppis.Visst har jag två tre kompisar.Men någon av dom uttnytjar mig det känner jag mig på.Och jag har haft en tjej som jag var svin kär.I så bara hon dumpa mig efter sommarlovet hon SKÄMMDES FÖR MIG :cry: Helt otroligt.Jaja min lilla stori! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rosenberg Skrivet 1 December 2005 Rapport Dela Skrivet 1 December 2005 På min skola är jag bara poppis för att bli kallad "den lille". Det är väldigt irriterande men det går inte att stoppa.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Seal team 6 Skrivet 1 December 2005 Rapport Dela Skrivet 1 December 2005 E inte poppis jag e bara en random elev typ! inte mobbad lr nåt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
neVah Skrivet 2 December 2005 Rapport Dela Skrivet 2 December 2005 de enda ja e poppis för e att ja skämtar mkt, bra humör, e grymt bra på basket, och stark... ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Seal team 6 Skrivet 2 December 2005 Rapport Dela Skrivet 2 December 2005 de enda ja e poppis för e att ja skämtar mkt, bra humör, e grymt bra på basket, och stark... ^^ hahah! påminner mig om 2:an när jag spöa ner alla! ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Desu Skrivet 5 December 2005 Rapport Dela Skrivet 5 December 2005 (redigerat) :cry: asså om nån blir extremt mobbad så e det vem då? det e ju jag! jag blir mobbad stup i kvarten vet ni hur länge jag har varit mobbad och ändå inte blivit störd? snart 8 år tror ni det e kult ne det e det inte jag e van att jag är mobbad men det e inte kul blev våldtagen 3 gånger 3 stryp tag. det va inte kult men jag lever och mår bra så det va det de men jag säger det bara. det är inge kul alls :( OBS! då jag menar våldtagen så e jag inte a girl! jag sa bara så kunde inte beskriva bättre :cry: Redigerat 5 December 2005 av epaaj Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Seal team 6 Skrivet 5 December 2005 Rapport Dela Skrivet 5 December 2005 :cry: asså om nån blir extremt mobbad så e det vem då? det e ju jag! jag blir mobbad stup i kvarten vet ni hur länge jag har varit mobbad och ändå inte blivit störd? snart 8 år tror ni det e kult ne det e det inte jag e van att jag är mobbad men det e inte kul blev våldtagen 3 gånger 3 stryp tag. det va inte kult men jag lever och mår bra så det va det de men jag säger det bara. det är inge kul alls :( Då säger jag bara! DÅ FÅR DU TA MIG F*N SLÅ NER DOM! bry dig inte om dom e fler bara hoppa på och misshandla! (okey okey inte misshandla!) men slå så hårt så att dom kommer ihåg dig när dom känner smärtan! ps. även killar blir våldtagna... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Champion Skrivet 6 December 2005 Rapport Dela Skrivet 6 December 2005 Ja, jag är rätt populär. Kanske inte i hela skolan (3000 elever) men i programet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Seal team 6 Skrivet 7 December 2005 Rapport Dela Skrivet 7 December 2005 Ja, jag är rätt populär. Kanske inte i hela skolan (3000 elever) men i programet. vad e de för skola du går i? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Foxyrock Skrivet 14 December 2005 Rapport Dela Skrivet 14 December 2005 :cry: asså om nån blir extremt mobbad så e det vem då? det e ju jag! jag blir mobbad stup i kvarten vet ni hur länge jag har varit mobbad och ändå inte blivit störd? snart 8 år tror ni det e kult ne det e det inte jag e van att jag är mobbad men det e inte kul blev våldtagen 3 gånger 3 stryp tag. det va inte kult men jag lever och mår bra så det va det de men jag säger det bara. det är inge kul alls :( OBS! då jag menar våldtagen så e jag inte a girl! jag sa bara så kunde inte beskriva bättre :cry: då kan jag förstå att du försöker lägga in virus i skolans datorer. men du,det lönar sig inte. Finns det ingen antimobbningsgrupp i din skola? finns i min. om inte får du ta o ta upp det på ALLVAR med dina föräldrar och lärare. det skulle du gjort redan för 8 år sen. asså ärligt talat du blir VÅLDTAGEN!!!!! sjuk skola som inte stoppar det omedelbart då.(no offense ;) ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.