Megaklumpen Skrivet 15 December 2005 Rapport Dela Skrivet 15 December 2005 (redigerat) oh yhea!! jag är mr.populär bland dom utstöta vill säga Gothare,s*tanister,SvartRockare,Syntare går hem oss vissa tjejer xD Dem som på min skola skulle kallas tattare.... fast dit hör även "hip-hopare" å sånna som tror att dem e coola för att dem skolkar och står i rökrutan hela dagen å sånna som e me "tattarna" för att dem tror att dem e coola då... Nja ja e lite poppis men de beror nog mest på min brorsa som e rätt poppis... Men jag har varit mobbad :( å de va för stt jag blev kompis med dem som var mer mobbade så att dem skulle få lite högre "status" men istället var det bara jag som fick lägre "status" Redigerat 16 December 2005 av suppermario Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Desu Skrivet 15 December 2005 Rapport Dela Skrivet 15 December 2005 :cry: asså om nån blir extremt mobbad så e det vem då? det e ju jag! jag blir mobbad stup i kvarten vet ni hur länge jag har varit mobbad och ändå inte blivit störd? snart 8 år tror ni det e kult ne det e det inte jag e van att jag är mobbad men det e inte kul blev våldtagen 3 gånger 3 stryp tag. det va inte kult men jag lever och mår bra så det va det de men jag säger det bara. det är inge kul alls :( OBS! då jag menar våldtagen så e jag inte a girl! jag sa bara så kunde inte beskriva bättre :cry: vadå virus vem har sagt att jag ska lägga in virus för det det e nöje och dessutom har dom ett mobbnings program med "fittskallarna fortsätter ändå, i min grund skola 1-6 hade dom inget anti mobbning grupp så jag vart mobbad våldtagen där Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Autobahn Skrivet 16 December 2005 Rapport Dela Skrivet 16 December 2005 Njae, lite populär är man. De flesta känner till vem jag är osv. Är också "Klassens datanörd" vilket gör att jag får någon lägre status :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 22 December 2005 Rapport Dela Skrivet 22 December 2005 Lol jag är kompis med klassens datanörd :P Den ända gången han är Poppis är på "Tema timmen" då vi har data som tema nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 22 December 2005 Rapport Dela Skrivet 22 December 2005 Jag har dom snyggaste fotbollskorna i klassen så jag är jättepoppis! Och så klart, eftersom jag har min Emilio tröja så e ja ju baaa sååååå tuff å poppis ännu mer.. Emilio är inte ens ett bra märke :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zimens Skrivet 23 December 2005 Rapport Dela Skrivet 23 December 2005 Tror nog de flesta i min skola vet vem jag är... Är inte "populär" så att alla vill vara med mig, men många i klassen diggar mig :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Desu Skrivet 27 December 2005 Rapport Dela Skrivet 27 December 2005 jag sitter exremt mycket vid datorn men jag är ute också men hatar då folk kallar mig data nörd för det e jag inte. min nfavorit sport e slalom utan stolpar, men det ska finnas mycket hopp :D lägre status på grund av datorn men skit det samma he he :D man tjänar asmycket på datajobb känner en som tjäna 5000 i timmen i våran förra skola som han va i :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zoxy Skrivet 29 December 2005 Rapport Dela Skrivet 29 December 2005 Poppis och Poppis ja är inte mobbod och dom flesta vet vem jag är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarKElitE Skrivet 2 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2006 jag brukar kallas Herr populär Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
UltraLink Skrivet 5 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2006 är du poppis i skolan?,själv är man ju ganska poppis förlåt att ja inte satte de här ämnet i "skola"... Japp, man är i alla fall ingen nOOb.... >_> Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hammmar Skrivet 7 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2006 (redigerat) själv har man gått från "typ" mobbad till "poppis" ... är stolt !! :gitarr: Redigerat 7 Januari 2006 av TAcklaren Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scones Skrivet 7 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2006 Ja poppis hur e man då? Jag är väll skolans komiker om man säger så. Kan få dom största rackrana på fall med endast munnen min. Men jag brukar kunna charma brudarna också. Så ja e väll poppis hoss dom jag vill vara (brudar och polare) och resten dom skiter jag väll f*n i :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.