Tikal Skrivet 25 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2005 bland tjejerna: rena offret bland killarna: jag överlever Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mujo Skrivet 26 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2005 Jag har mina polare och dom gillar mig, skulle man behöva mer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 26 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2005 Jag har mina polare och dom gillar mig, skulle man behöva mer? Kläder är en fördel :unsure: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 26 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2005 Ja, iochförsig! Men se på Naken-Janne, han verkar ju vara Sveriges hjälte! Var tog hans kläder vägen? Sug på den, grabben :wub: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst lordifan Skrivet 27 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2005 klart man e! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sith Lord Skrivet 27 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2005 Solklart Jag Är Poppis! Jag är Ju Coolast i klassen :cool: :P :) :gitarr: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 30 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2005 Solklart Jag Är Poppis! Jag är Ju Coolast i klassen :cool: :P :) :gitarr: vad är du? 10 år? . aldrig sett en som har sagt sånt o är så töntig på samma gång-.-' . men du kanske är coolast i klassen men då är din klass extremt töntig PS. ni kan säga vad f*n ni vill, men detta var ite coolt alls -.-' Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
snubben Skrivet 30 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2005 Jag har mina polare och dom gillar mig, skulle man behöva mer? Ja,jag samtycker om det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Coojo Skrivet 30 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2005 (redigerat) hmm poppis? Nja kan man inte säga, men iaf inte mobbad. Alltså, sammanfattningen lyder att jag har en neutral ställning i min klass. :P ;) Redigerat 30 Oktober 2005 av Coojo Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sir_pringles Skrivet 2 November 2005 Rapport Dela Skrivet 2 November 2005 moobaad... haataad... men bra i svenska :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 2 November 2005 Rapport Dela Skrivet 2 November 2005 Solklart Jag Är Poppis! Jag är Ju Coolast i klassen :cool: :P :) :gitarr: Inte det där heller :gitarr: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bob_Marley Skrivet 2 November 2005 Rapport Dela Skrivet 2 November 2005 japp typ mest poppis i klassen :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.