Eric_H Skrivet 15 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2005 Hej. Jag är vid tredje gymmet och jag undrar hur man kommer förbi den där laserstrålen som täcker vägen. HUr gör man? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Elias Skrivet 15 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2005 om det är massa typ tunnor så ska du trycka på en då öppnas porten. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eric_H Skrivet 15 Oktober 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2005 Tack. Ska tästa. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 15 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2005 Det är 2 tunnor du ska trycka på om du hittar den ena är den andra nära.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eric_H Skrivet 15 Oktober 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2005 Ja. Har klarat det. Hade Charizard på lv 39 så gymledarens pokemon dog på ett slag. Nu har jag fasnat i lavender town i pokemon tower. Hur dödar man spökerna som dyker upp hela tiden? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 15 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2005 Du kan inte döda de,de är ju redan döda ^__^' Du behöver Silph Scope för att döda de. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eric_H Skrivet 15 Oktober 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2005 Hur får man den? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 16 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2005 Ja bara tryck på alla knappar som finns. Du kommer klara det till slut. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raffed Skrivet 16 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2005 Vad menar du?Om du menar dom där tunnorna eller soptunnorna eller vad det nu är för något i det tredje gymmet så har han redan klarat det! ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eric_H Skrivet 16 Oktober 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2005 Ok. Nu vet jag det. Vad ska man göra när man klarat 5:e gymledaren (Kogo). Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
snubben Skrivet 17 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2005 Ok. Nu vet jag det. Vad ska man göra när man klarat 5:e gymledaren (Kogo). Beskriv det vilket sorts gym,fire,leaf,eller vilket sorts gym... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eric_H Skrivet 18 Oktober 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2005 Ok. Jag vet det nu. Ok. Var får man HM surfing? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg