E4STMAN Skrivet 16 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2005 Nån som vet nåt om doom filmen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 16 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2005 ???FILMEN??? Det finns väl ingen Doom film? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lidmer Skrivet 16 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2005 OMG trailern kom för jätte länge sen vet ej om den kommit på bio än men tror ej det och den verkar ej så bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 16 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2005 Vadå vaaaaaaa. vad har jag missat? Vad för film? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lidmer Skrivet 16 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2005 du har missat att doom filmen är på g och när jag såg trailern så blev jag inte alls för lycklig för den såg så dålig ut att den är sämre än en svart vitt film dock e det här enligt mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Th3 Sh@dow Skrivet 17 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2005 (redigerat) ni kan eller kunde hitta Doom trailern på gametrailers.com eller nåt sånt.. det var där jag hittade den. på första sidan tror jag. den fanns inte på länken jag la in.. men sök på Doom högst upp så kommer filmen upp..det lovar jag. Redigerat 17 Oktober 2005 av Th3 Sh@dow Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
E4STMAN Skrivet 17 Oktober 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2005 jag tyckte att filmen så bra ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
catsangel Skrivet 17 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2005 (redigerat) Jag bara väntar på att den ska komma, verkar helt underbar =) http://www.imdb.com/title/tt0419706/ Redigerat 17 Oktober 2005 av catsangel Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.