sboy2 Skrivet 17 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2005 Jag tror att månlandningen är fake. bevis http://www.wastednetwork.com/wn_archive/im...n_moonland1.gif som man kan se på den här bilden så är flagan uppe,men hur kan det komma sig när det inte finns nån luft på månen.Och hur kan det komma sig att man kunde komma till månen på 60talet när man knappt kan få upp en raket nu.och varför åkte man bara upp några gånger på 60 talet,varför har man inte åkt upp till månen nu eller för 30 år sen.och en sak till:alla som har åkt till månen har blivit knäppa några år efter.så min slutsats:månladningen är fake. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=jedi knight=- Skrivet 18 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2005 som man kan se på den här bilden så är flagan uppe,men hur kan det komma sig när det inte finns nån luft på månen. Jag har läst att de vickade på flaggan så att den rörde sig och eftersom det inte finns nån luft som kan stoppa den så fortsatte den...Men man vet aldrig :unsure: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mikael Skrivet 18 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2005 (redigerat) Angåenden flaggan... Det behöver inte ha varit en flagga av tyg, det kan ju ha varit en "stel" flagga så att den höll sig uppe. Men visst, man kan ju fejka vad som helst egentligen, så det kanske inte är helt omöjligt att de fejkade sin månlandning. Redigerat 18 Oktober 2005 av Mikael Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mujo Skrivet 18 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2005 Dom hade snören som höll upp flaggan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sboy2 Skrivet 18 Oktober 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2005 trådar?! sätter dom fast trådar i marken så håller dem flaggan nere och flaggan är uppe plus var på bilden ser du trådar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nebbig Skrivet 18 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2005 Kan man knappt få upp en raket nu? Hur har man då kunnat släppa ut alla dessa satelliter åt höger och vänster? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 18 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2005 (redigerat) trådar?! sätter dom fast trådar i marken så håller dem flaggan nere och flaggan är uppe plus var på bilden ser du trådar. ståltråd, inne i kanten på flaggan, som en ram.... vi har diskuterat detta när vi läste käll kritik. nga argument mot: Man såg inga stjärnor. Förklaring: annat ljus (solen, jorden lampor osv gjorde så att de inte syntes) det blev ingen krater. Förklaring " det blir ingen särskild karter av de små månlandarna som i princip bara glider ner till månen" flaggan viftade: när de väcklade ut den så fanns det mycket små mängder luft inuti som gjorde att den fladdrade mycket lite. Sboy2: vem som helst kan ha skrivit det där, 90% av alla källor på internet är inte tillförlitliga Redigerat 18 Oktober 2005 av Guggo Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mujo Skrivet 18 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2005 Den som kan engelska och nekar månlandningen borde läsa här: http://www.badastronomy.com/bad/tv/foxapollo.html Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=jedi knight=- Skrivet 18 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2005 *GASP* Den var fake : http://www.ews.uiuc.edu/~akapadia/moon.html (Fake bilder :P ) Läste "din" länk Mujo. Så det såg ut som flaggan fladdrade för att astronauterna tyckte det såg coolt ut när de råkade göra så den såg ut så...* *=Mysko Svenska jag vet :visslar: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 18 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2005 Jag tror inte det är fake, varför skulle det vara... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mikael Skrivet 18 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2005 Jag tror inte det är fake, varför skulle det vara... Om det nu är fejk så kan det väl vara för att Amerikanarna ville vara före Ryssarna uppe på månen, de vill ju vara bäst på allt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mikael Skrivet 18 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2005 (redigerat) Dubbelpost, radera detta inlägg tack. Redigerat 18 Oktober 2005 av Mikael Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.