Clean Skrivet 30 December 2005 Rapport Dela Skrivet 30 December 2005 Dom har väl satt dit nån ståltrådsgrej så flaggan ska vara upprätad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Icey Skrivet 31 December 2005 Rapport Dela Skrivet 31 December 2005 Hur kunda man åka upp till månen när det knappt fanns brödrostar? Men man kan inte göra det nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 31 December 2005 Rapport Dela Skrivet 31 December 2005 1960 fanns det brödrostar Icey. Och det finns ju rymdstationer ute i rymden likt Kineser, Ryssar och Amerikaner. De är de tre länderna som satsar stort på just detta att komma ut i rymden och de har säkert besökt månen ett flertal gånger. Och jag tycker också det är lite skumt om att Amerikanerna varit på månen. Min polare är starkt beroende av just denna fråga och nån gång får vi prata med våran SO lärare eller Fysik lärare. Men jag tror att den var fejkad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 19 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2006 Det är typiskt usa ( de dreggen ) at göra så , men jag tror inte att det var en fejk iaf . De hade ju med sej prover, bilder, saker, information tillbaks , så nej Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 30 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2006 Icey, har du hört talas om ISS? prova att söka lite på google så kanske du hittar nåt intressant...dessutom för några dagar sedan skickades en sond iväg mot pluto, om elva år kommer den fram. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 30 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2006 Yeah! Då är man ju bara 26 år då. Vem, förutom forskarna, kommer komma ihåg att sonden kommer tillbaka efter 11år? Evig väntan... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
skuurt Skrivet 3 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2006 Ingen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 3 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2006 Man anteckanr och följer sonden,ifall ni nu visste... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 4 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2006 Man har tydligen upptäckt att det kan finnas liv på en av saturnus månar ! den är täckt av is, och finns det vatten finns det liv Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 4 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2006 (redigerat) I Mars borde det ju också finnas,eftersom man fann is där också. Månlandningen är jag skeptiskt mot... Redigerat 4 Februari 2006 av Fusion Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 5 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2006 alla får tycka som dom vill. Men är det något jag stör mig otroligt på så är de alla dessa konspirationsteorier. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Goglashszzz Skrivet 10 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2006 alltså den kan ju vara fejkad amrekanarna låg efter ryssarna i raketer och amrekanarna kanske ville vara först ( spekulerar bara ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.