Champion Skrivet 19 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2005 jag har ingen mic, är det nåt jag missar då som man kan låsa upp? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 19 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2005 Tja, det finns sådana kallade Mic Minigames som man måste ha Mic för att spela... Sedan finns det något liknande som Jeopardy som man använde Mic till... Och en andra massa skojiga saker.. Hur kan det komma sig att du inte har någon Mic? Jag kunde inte ens sälja in spelet utan Mic förut...( tur att jag inte gjorde det...) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=jedi knight=- Skrivet 20 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2005 Tja, det finns sådana kallade Mic Minigames som man måste ha Mic för att spela... Sedan finns det något liknande som Jeopardy som man använde Mic till... Och en andra massa skojiga saker.. Hur kan det komma sig att du inte har någon Mic? Jag kunde inte ens sälja in spelet utan Mic förut...( tur att jag inte gjorde det...) OBS!^Felaktig information.Man behöver ingen mic för att spela det du sa inte gick, men så finns det några "mic secrets" som man bara kan få om man har micken. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 20 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2005 Tja, det finns sådana kallade Mic Minigames som man måste ha Mic för att spela... Sedan finns det något liknande som Jeopardy som man använde Mic till... Och en andra massa skojiga saker.. Hur kan det komma sig att du inte har någon Mic? Jag kunde inte ens sälja in spelet utan Mic förut...( tur att jag inte gjorde det...) Vad menar du med det? Det är ju omöjligt att köra Mic Minigames utan en Mic... B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=jedi knight=- Skrivet 20 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2005 Har du testat Options nån gång? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 20 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2005 (redigerat) Tja, där kan man gå in och stänga av, sätta på Micen... Har man ingen mic är det inga Mic Minigames.. Du får kalla det nåt annat då.... Without Mic Minigames =P Redigerat 20 Oktober 2005 av Petey Piranha Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=jedi knight=- Skrivet 20 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2005 Man kan också använda R-knappen som mic fast då kommer en ruta där kommandon står. Men Mic secrets funkar bara med den riktiga micken. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 21 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2005 Antagligen har hans mic gått sönder... men som sagt kan man inte låsa upp mic games, de har man från börjar... endast mic secrets, men de är inte så häftiga jag visste redan alla innan Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 21 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2005 Jag visste inte om en ända... Fast man lär överdriva med uttalen dock... Det är ju Micen som är det nya med Mario Party 6... Annars kan man ju lika väl köpa Mario Party 4.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg