Hoppa till innehåll

Mario Party 6


Champion

Rekommendera inlägg

Tja, det finns sådana kallade Mic Minigames som man måste ha Mic för att spela... Sedan finns det något liknande som Jeopardy som man använde Mic till... Och en andra massa skojiga saker.. Hur kan det komma sig att du inte har någon Mic? Jag kunde inte ens sälja in spelet utan Mic förut...( tur att jag inte gjorde det...)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tja, det finns sådana kallade Mic Minigames som man måste ha Mic för att spela... Sedan finns det något liknande som Jeopardy som man använde Mic till... Och en andra massa skojiga saker.. Hur kan det komma sig att du inte har någon Mic? Jag kunde inte ens sälja in spelet utan Mic förut...( tur att jag inte gjorde det...)

 

OBS!^Felaktig information.

Man behöver ingen mic för att spela det du sa inte gick, men så finns det några "mic secrets" som man bara kan få om man har micken.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tja, det finns sådana kallade Mic Minigames som man måste ha Mic för att spela... Sedan finns det något liknande som Jeopardy som man använde Mic till... Och en andra massa skojiga saker.. Hur kan det komma sig att du inte har någon Mic? Jag kunde inte ens sälja in spelet utan Mic förut...( tur att jag inte gjorde det...)

 

Vad menar du med det? Det är ju omöjligt att köra Mic Minigames utan en Mic... B)
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

×
  • Skapa ny...