Champion Skrivet 19 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2005 hur klarar man slutbossen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 27 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2005 Man ska spela med alla olika gubbarna mot Krokodilen och göra olika grejer Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Link the legend Skrivet 24 November 2005 Rapport Dela Skrivet 24 November 2005 DK: man ska skuta ut sig me en kanon på han. Diddy: man ska flyga och skuta måltavlor uppe i lampan. Tiny: man ska hoppa in i hans skor och skuta hans tår Lankey: Man skulle lägga en banan och han skulle ramla in i ett hörn och skadas (kommer inte ihåg så bra) Chunky: Man ska bli stor och när han springer in mot Chunky. Man ska (tror jag) göra ett superslag (Z+B tror jag). Kan inte allt så bra rör jag spelade det 2003 senast så.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jay Skrivet 6 December 2005 Rapport Dela Skrivet 6 December 2005 Helt rätt Link the Legend, men när man är Chunky är det riktigt svårt i slutet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Larath Skrivet 8 December 2005 Rapport Dela Skrivet 8 December 2005 är det inte så att på Lankey ska man hämta en tunna som kommer upp på sidan och sedan slänga den på marken så kommer det ut något (kommer ej ihåg) och det är halt sedan ska man springa till ett hörn och spela med hans instrument och så springer krokodilen dit och ramlar och slår sig? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jay Skrivet 8 December 2005 Rapport Dela Skrivet 8 December 2005 Jo, men det var ju ungefär beskrivning Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg