Lander Skrivet 22 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2005 2-3 i Rank skule vart perfekt. Eller tex så här om man skriver ett kort fusk så får man 1 rank och 50 fm och ett långt då får man 3 i rank och 100 fm. Det känns lite jobbigt om man skrivit i 2 timmar och att man bara får 1 i rank och 50 FM. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 22 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2005 (redigerat) vad får man föressten för en guide till ett spel? edit: kom inte och säg att det är samma som fusk för att göra en guide är ungefär 50 gånger svårare och tidskrävande än att skriva ner några tips eller ett fusk man såg på en annan sida. Redigerat 22 Oktober 2005 av nico Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 23 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2005 Jo det är 50 fm på båda som är lite tråkigt jag skickade in en guide till ett spel och fick 50 fm :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 23 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2005 Vad skrev du då Salzalada? Kommer inte ihåg.. Det var iaf en kille som hette Rockodile som jag behövde få tag i. Men tydligen hade han bytt namn, så jag PM:ad Admin och frågade Admin om han visste vad han hette, men han visste inte det. Så var det slut. Efter ungefär 2 veckor (tror jag) så stod det i Fuska.se-forumet att han hade höjt priset på byta nman... :wub: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 23 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2005 Uhm...Den Rockodile du sökte var mig,jag bytte namn till Rukio,men sen så bytte jag till Rockodile igen och sen FisharMario Banana! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 24 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2005 Aha! Då var det tack vare dig som bytanamnsaken blev så dyr... :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst jocke2004 Skrivet 24 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2005 Hade sparat FM över ett och ett halft år för att få råd att byta namn,och när jag väl hade råd så höjdes priserna.:( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 24 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2005 MIG?!Hrm...Alltså....DO'H JAG SOM VILLE BYTA NAMN OCH SEN SÅ HÖJDES PRISERNA P.G.A MIG!!!!!*slår sig själv i huvudet* Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 24 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2005 MIG?!Hrm...Alltså....DO'H JAG SOM VILLE BYTA NAMN OCH SEN SÅ HÖJDES PRISERNA P.G.A MIG!!!!!*slår sig själv i huvudet* Nej det var tack vare Salzalada <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 24 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2005 eller så var det inget av det, vem vet? kanske var admin som ville ha tag på något användare två veckor efter salz pm och höjde därför? vem vet och vem bryr sig? hursomhelst det är skriva inlägg, fusk, recensioner och nyheter som det är meningen att vi ska göra, inte köpa glitter till namnet i affären. det är en rolig grej som man kan köpa saker för bara för skojs skull, eller bara samla på. visst kunde vissa saker vara billigare men det är bara att bita ihop och sedan sätta igång och posta och skriva fusk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 26 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2005 Då ska jag nog sätta igång nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Serpent Skrivet 26 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2005 Då ska jag säga dig en sak: Vem orkar göra allt det? hursomhelst det är skriva inlägg, fusk, recensioner och nyheter som det är meningen att vi ska göra, inte köpa glitter till namnet i affären. det är en rolig grej som man kan köpa saker för bara för skojs skull, eller bara samla på. visst kunde vissa saker vara billigare men det är bara att bita ihop och sedan sätta igång och posta och skriva fusk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.