admin Skrivet 20 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2005 Då har man gjort ett helt eget spel i Java.. Spela gärna och skriv vad ni tycker om det :) http://www.fuska.se/javaspel/yatzy.php Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
the game master Skrivet 20 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2005 det e kul men det kan bli lite bättre Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
spook Skrivet 20 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2005 Bättre än såhär kan det inte bli, nån som kan slå mitt rekord? :D den som slår mitt rekord får en färdigskrapad trisslott utan vinst vinnaren betalar frakten B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 20 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2005 Kommer int in fast jag har Java. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 20 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2005 Samma sak med mig,jag har Java,men det blir ara ett rött kryss i vänstra delen :blink: Jaja,snälla gör ett Finns i Sjön också ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 20 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2005 Jag kommer heller inte in.. Rött kryss uppe i vänstra hörnet... ='( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
r5ewgythijasr Skrivet 20 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2005 (redigerat) Funkar bra för mig, men vet ikke om de e bra eller dåligt.. ser bra ut men förstår inte yatzy O.o Redigerat 20 Oktober 2005 av kalle4709 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 20 Oktober 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2005 Har ni kryss i hörnet så har ni inte java.. kalle4709: nedanför spelet finns regler, läs dessa så förstår du nog :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sweet Skrivet 20 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2005 Funkar inte för mig häller ... inget rött kryss bara helt grått Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 20 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2005 Bra idee, men jag hade själv föredragit om du lagt kraft på annat... fullfölja en del förslag tex.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 20 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2005 (redigerat) om man får upp en animerad javalogga som sedan går i två mins tills man tröttnar, fast man har bredband (jaja smalband iaf), vad gör man då? edit: funkar i IE men inte i FF Redigerat 20 Oktober 2005 av nico Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 21 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2005 (redigerat) Jag har Java installerat, men funkar ändå nte... :'( [EDIT] När man tryckte på X:et så kom det upp den här texten: Java Plug-in 1.5.0_05 Använder JRE-version 1.5.0_05 Java HotSpot Client VM Användarens hemkatalog = C:\Documents and Settings\Nilssons ---------------------------------------------------- c: töm systemfönster f: slutför objekt i slutföringskö g: skräpinsamling h: visa det här hjälpmeddelandet l: dumpa classloader-lista m: skriv ut minnesförbrukning o: utlösarloggning p: ladda proxykonfiguration på nytt q: dölj konsol r: ladda policykonfiguration på nytt s: dumpa system- och distributionsegenskaper t: dumpa trådlista v: dumpa trådstack x: töm classloader-cache 0-5: ange spårningsnivån till <n> ---------------------------------------------------- inläsning: klassen YatzyMain.class finns inte. java.lang.ClassNotFoundException: YatzyMain.class at sun.applet.AppletClassLoader.findClass(Unknown Source) at java.lang.ClassLoader.loadClass(Unknown Source) at sun.applet.AppletClassLoader.loadClass(Unknown Source) at java.lang.ClassLoader.loadClass(Unknown Source) at sun.applet.AppletClassLoader.loadCode(Unknown Source) at sun.applet.AppletPanel.createApplet(Unknown Source) at sun.plugin.AppletViewer.createApplet(Unknown Source) at sun.applet.AppletPanel.runLoader(Unknown Source) at sun.applet.AppletPanel.run(Unknown Source) at java.lang.Thread.run(Unknown Source) Caused by: java.io.IOException: open HTTP connection failed. at sun.applet.AppletClassLoader.getBytes(Unknown Source) at sun.applet.AppletClassLoader.access$100(Unknown Source) at sun.applet.AppletClassLoader$1.run(Unknown Source) at java.security.AccessController.doPrivileged(Native Method) ... 10 more Exception in thread "Thread-4" java.lang.NullPointerException at sun.plugin.util.GrayBoxPainter.showLoadingError(Unknown Source) at sun.plugin.AppletViewer.showAppletException(Unknown Source) at sun.applet.AppletPanel.runLoader(Unknown Source) at sun.applet.AppletPanel.run(Unknown Source) at java.lang.Thread.run(Unknown Source) Redigerat 21 Oktober 2005 av Salzalada Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.