Hoppa till innehåll

Ssbm Guiden


Dashier
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 59
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

(Till Triforceh) Jag kan mer engelska än dig iallafall, du som säkert inte kan stava till t ex Mountain(Ifall du skriver Mountain, så vet jag att du skrivit av.)

 

XD!

 

Första tanke: wtf?

 

Mountain, det lärde man sig i..? 3an?

 

Din engelska grammatik suger.

 

"I'm started at feeling evil.."

 

Översättning: Jag är började vid känna ond.

 

Korrekt grammatik: I'm starting to feel evil.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Tomatketchup

Herregud,är detta någon engelska tävling?

 

This sucks,get to the subject or it locks.

 

Nejnejnej,har inget med tävlingen att göra,jag är halvamerikan,så jag snackar lite engelska då & då.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Tomatketchup

(Ta detta inte allvarligt ^^)

 

Spydde du upp blått eller?

Skoja.

Ja,men Megaket har rätt,det börjar spåra ur rälsen.Bäst vi kommer tillbaka till ämnet.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Aaah, en ny dag och jag mår bättre! (Jag spydde 4 ggr igår, första gången kom min tacos upp, andra gången kom mina glassar upp och dom 2 sista gångerna så kom det bara galla (Det är gult och det spyr man när det inte är något kvar i magen.) Det där ''I'm started at feeling evil'' Jag vet att det är felskrivet, men det är det som är ironin, och bilden på Kirby (Jag försöker komma in på ämnet igen^^) ser det ut som om han har ritat själv, och jag kan nog inte rita Kirby så mycket bättre, bilden på Luigi är faktist ritat av skaparen själv, det var den första versionen av honom. Men den är rätt störande, och jag ska sluta med dubbelinlägg. (Blev ganska mycket det här^^''ll)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Aaah, en ny dag och jag mår bättre! (Jag spydde 4 ggr igår, första gången kom min tacos upp, andra gången kom mina glassar upp och dom 2 sista gångerna så kom det bara galla (Det är gult och det spyr man när det inte är något kvar i magen.) Det där ''I'm started at feeling evil'' Jag vet att det är felskrivet, men det är det som är ironin, och bilden på Kirby (Jag försöker komma in på ämnet igen^^) ser det ut  som om han har ritat själv, och jag kan nog inte rita Kirby så mycket bättre, bilden på Luigi är faktist ritat av skaparen själv, det var den första versionen av honom. Men den är rätt störande, och jag ska sluta med dubbelinlägg. (Blev ganska mycket det här^^''ll)

 

Vad är det för ide att skriva att man har magsjuka.

det här int till ämnet!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Herregud,är detta någon engelska tävling?

 

This sucks,get to the subject or it locks.

 

Nejnejnej,har inget med tävlingen att göra,jag är halvamerikan,så jag snackar lite engelska då & då.

 

Haha, det där var usel engelska...

 

men tillbaka till ämnet

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Nej, det är för sent att återvända till ämnet. För mycket spam helt enkelt och jag fattar inte att tråden inte låsts tidigare. Mitt internet har varit "out of control" ett tag nu.

Ta och lägg in info om snubbar och sånt på fusk/tips osv osv

 

*låst*

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
 Dela

×
  • Skapa ny...