Xade Skrivet 12 November 2005 Rapport Dela Skrivet 12 November 2005 bra talat! håller faktiskt med dig... men nu börjar det spåra ut Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Triforceh Skrivet 12 November 2005 Rapport Dela Skrivet 12 November 2005 (Till Triforceh) Jag kan mer engelska än dig iallafall, du som säkert inte kan stava till t ex Mountain(Ifall du skriver Mountain, så vet jag att du skrivit av.) XD! Första tanke: wtf? Mountain, det lärde man sig i..? 3an? Din engelska grammatik suger. "I'm started at feeling evil.." Översättning: Jag är började vid känna ond. Korrekt grammatik: I'm starting to feel evil. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 12 November 2005 Rapport Dela Skrivet 12 November 2005 Herregud,är detta någon engelska tävling? This sucks,get to the subject or it locks. Nejnejnej,har inget med tävlingen att göra,jag är halvamerikan,så jag snackar lite engelska då & då. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
(=Sonic=Master=) Skrivet 12 November 2005 Rapport Dela Skrivet 12 November 2005 (redigerat) asså va f*n ämnet har spårat ut och MEGAKET sluta göra en massa dubbelinlägg... jag säger bara att han som gjorde guiden borde göra den bättre annars kan den här tråden lika gärna låsas.. Redigerat 12 November 2005 av (=Sonic=Master=) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaket Skrivet 12 November 2005 Rapport Dela Skrivet 12 November 2005 Inte mitt fel att det blir dubbelinlägg^^''ll ... Datorn är konstig... och jag har precis varit på toa och spytt, det känns som om det behövs igen.... (Mår inget bra =( ) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaket Skrivet 12 November 2005 Rapport Dela Skrivet 12 November 2005 Nu ger jag upp det här bråket och säger förlåt^^, jag har märkt att det börjar spåra ur... Och jag mår bara sämre nu, känns som om det ska upp igen!! (Springer snabbt till toaletten) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 12 November 2005 Rapport Dela Skrivet 12 November 2005 (Ta detta inte allvarligt ^^) Spydde du upp blått eller? Skoja. Ja,men Megaket har rätt,det börjar spåra ur rälsen.Bäst vi kommer tillbaka till ämnet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kaktus-Killen Skrivet 12 November 2005 Rapport Dela Skrivet 12 November 2005 Megaket, sluta tryck på -Svara- knappen flera gånger då, annars kan du ju lika gärna dubbel-trippel-57243742-posta me flit. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaket Skrivet 13 November 2005 Rapport Dela Skrivet 13 November 2005 Aaah, en ny dag och jag mår bättre! (Jag spydde 4 ggr igår, första gången kom min tacos upp, andra gången kom mina glassar upp och dom 2 sista gångerna så kom det bara galla (Det är gult och det spyr man när det inte är något kvar i magen.) Det där ''I'm started at feeling evil'' Jag vet att det är felskrivet, men det är det som är ironin, och bilden på Kirby (Jag försöker komma in på ämnet igen^^) ser det ut som om han har ritat själv, och jag kan nog inte rita Kirby så mycket bättre, bilden på Luigi är faktist ritat av skaparen själv, det var den första versionen av honom. Men den är rätt störande, och jag ska sluta med dubbelinlägg. (Blev ganska mycket det här^^''ll) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 13 November 2005 Rapport Dela Skrivet 13 November 2005 Aaah, en ny dag och jag mår bättre! (Jag spydde 4 ggr igår, första gången kom min tacos upp, andra gången kom mina glassar upp och dom 2 sista gångerna så kom det bara galla (Det är gult och det spyr man när det inte är något kvar i magen.) Det där ''I'm started at feeling evil'' Jag vet att det är felskrivet, men det är det som är ironin, och bilden på Kirby (Jag försöker komma in på ämnet igen^^) ser det ut som om han har ritat själv, och jag kan nog inte rita Kirby så mycket bättre, bilden på Luigi är faktist ritat av skaparen själv, det var den första versionen av honom. Men den är rätt störande, och jag ska sluta med dubbelinlägg. (Blev ganska mycket det här^^''ll) Vad är det för ide att skriva att man har magsjuka.det här int till ämnet! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 14 November 2005 Rapport Dela Skrivet 14 November 2005 Herregud,är detta någon engelska tävling? This sucks,get to the subject or it locks. Nejnejnej,har inget med tävlingen att göra,jag är halvamerikan,så jag snackar lite engelska då & då. Haha, det där var usel engelska... men tillbaka till ämnet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 15 November 2005 Rapport Dela Skrivet 15 November 2005 Nej, det är för sent att återvända till ämnet. För mycket spam helt enkelt och jag fattar inte att tråden inte låsts tidigare. Mitt internet har varit "out of control" ett tag nu. Ta och lägg in info om snubbar och sånt på fusk/tips osv osv *låst* Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg