Rullis Skrivet 17 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2004 Vilka tycker Pirates of the caribean e bra?? Jag har sett den 3 gånger och jag tycker den är skit bra!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Quisties Skrivet 17 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2004 håller med! jag tycker att jack sparrow är bäst i hela filmen. efter honom kommer Jack( barbossas apa) . Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 17 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2004 Jag tycker Willl är bra (Orlando Bloom) men jack e bäst(Jonnhy deep) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Gollum Skrivet 17 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2004 han me ögat som e bäst o roligast o sen e det Jack Sparrow. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 17 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2004 så tycker inte jag gollum.alla får tycka som man vill! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
incognito Skrivet 17 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2004 Orlando Bloom är enbart en tönt i den filmen. Johnny Deep gör ett mycket bra framträdande i filmen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Quisties Skrivet 17 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2004 håller med K3nG4, han är en riktig tönt i Pirates of the caribean Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Master Usopp Skrivet 17 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2004 Jag tycker att Jack Sparrow e skön när han kommer till hamnen.. när hans båt skunker :D bra planerat Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nogger Mint Skrivet 17 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2004 Min är Jack Sparrow, sen han med ögat och sen Will. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jimpa_93 Skrivet 18 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2004 Johnny Deep jör hela filmen! ps.Det kommer en andra film så ni vet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scones Skrivet 18 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2004 Ja har inte sett den än, är den värd att se eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jimpa_93 Skrivet 18 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2004 Japp, Den är så j*vla bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.