Filiandor Skrivet 2 November 2005 Rapport Dela Skrivet 2 November 2005 okej för jag längtar tills man kan ha häst, hus och att man ser anorlunda ut med olika rustningar :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nimtro Skrivet 2 November 2005 Rapport Dela Skrivet 2 November 2005 Nån som spelar Zelda Online: The Lost Realm? Vilken ras? Level? Eq? ^^. Spelet är nystartad och har funnits i en dryg månad, och det kommer nya uppdateringar varje helg. Det är inte så speciellt många som spelar, så var med från "starten"! http://zolr.blackrock.se Sprid till vänner och bekanta.. Jag är själv väldigt delaktig i att försöka sprida det nyaskapade MMORPG:et och hoppas att det kan bli stort, för idén är god. Genom IRC, gå även in på #zolr på QuakeNet. Tyvärr vet jag inte vilken lvl jag är på fast jag är Wooden linkoch jag heter Knight2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 2 November 2005 Rapport Dela Skrivet 2 November 2005 För att sälja eller köpa saker trycka du bara på Trade i högerspalten när du är inne i en shop, om ni råkat ur för buggen att högerspalten är svart skriver ni /Trade. Samma sak med skillsen, de finns under Stats i menyn, annars skriv /Stats. Jag är level 124 (8 Mille till nästa level) och har Relith Warbringer som svärd, Relith Protector som sköld, Old Mans Armor och Deamon Cap. Nje typ 6,5 mille till nästa level :> Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
r5ewgythijasr Skrivet 4 November 2005 Rapport Dela Skrivet 4 November 2005 tacka mig Mellanmjölk :evil: (warbringern) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spliffor Skrivet 4 November 2005 Rapport Dela Skrivet 4 November 2005 Du är steffelol va ?? om du ser nån som heter SPLIFFOR ELLER SPLIFFOR II DÖDA INTE MIG DET HAR DU GHORT FLERA GÅNGER :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 4 November 2005 Rapport Dela Skrivet 4 November 2005 Spliffor är en pk:er!! Han slår mig utan anledning!! Se upp för han! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
r5ewgythijasr Skrivet 5 November 2005 Rapport Dela Skrivet 5 November 2005 hihih :evil: får väl pka honom då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
the game master Skrivet 5 November 2005 Rapport Dela Skrivet 5 November 2005 spliffor e ju shysst ingen får döda han :evil: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spliffor Skrivet 5 November 2005 Rapport Dela Skrivet 5 November 2005 Ragnarök jag är ingen pker och jag har alldrig sett nån som heter ragnarök eller något du kan säga vad du heter så jag åtminstone vet om jag har rört dig Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nyllet Skrivet 5 November 2005 Rapport Dela Skrivet 5 November 2005 Ragnarök jag är ingen pker och jag har alldrig sett nån som heter ragnarök eller något du kan säga vad du heter så jag åtminstone vet om jag har rört dig Om jag itne mins fel så är han No Fear lr något sånt ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spliffor Skrivet 5 November 2005 Rapport Dela Skrivet 5 November 2005 jaha heter han det har jag aldrig sett han isfall pratar han bara massa skit Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 5 November 2005 Rapport Dela Skrivet 5 November 2005 Nej, jag heter Acrius Kiell och Kielstor. Du attakerade mig med Spliffor när du hade blivit pk:ad med Spliffor II. Spliffor hade då rött namn. Och det här utspelade sig vid DC Spiders. :< Nyllet: No Fear brukar jag kalla mig i chatten, eller rättare sagt |No-Fear|. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.