Boffaroffe Skrivet 6 November 2005 Rapport Dela Skrivet 6 November 2005 Nej, jag heter Acrius Kiell och Kielstor. Du attakerade mig med Spliffor när du hade blivit pk:ad med Spliffor II. Spliffor hade då rött namn. Och det här utspelade sig vid DC Spiders. :< Nyllet: No Fear brukar jag kalla mig i chatten, eller rättare sagt |No-Fear|. Som om jag gjorde något motstånd :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
r5ewgythijasr Skrivet 6 November 2005 Rapport Dela Skrivet 6 November 2005 Erkänn, du vart ägd =D? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 6 November 2005 Rapport Dela Skrivet 6 November 2005 (redigerat) Åftah. Btw, är det någon som säljer en Relith Shadow för 13 mille och en Relith Protector. Redigerat 6 November 2005 av Ragnarök Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
r5ewgythijasr Skrivet 6 November 2005 Rapport Dela Skrivet 6 November 2005 Jag säljer, och du vart ägd! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Coojo Skrivet 7 November 2005 Rapport Dela Skrivet 7 November 2005 Erkänn, du vart ägd =D? Mm, det var han! :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spliffor Skrivet 7 November 2005 Rapport Dela Skrivet 7 November 2005 Ragnarök jag kan fixa en relith's protector åt dig jag har fått 3 st gav bort en till kevve och en till seppe den tredje har jag själv Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nimtro Skrivet 7 November 2005 Rapport Dela Skrivet 7 November 2005 Vart kan man köpa Relith´s protector någonstans? :mellow: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 7 November 2005 Rapport Dela Skrivet 7 November 2005 (redigerat) Ragnarök jag kan fixa en relith's protector åt dig jag har fått 3 st gav bort en till kevve och en till seppe den tredje har jag själv Men...Jag vill ha en shadow... Jag kan betala med en relith protector och 13kk. Redigerat 7 November 2005 av Ragnarök Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 7 November 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 7 November 2005 Jag har shadow men kan inte använda. 25 pers har mitt lösen och jag har sålt min gubbe för 300, kan se om den finns kvar så får du den NF :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spliffor Skrivet 7 November 2005 Rapport Dela Skrivet 7 November 2005 En sak kan jag säga dig MeM att om du har samma lösenord på fuska.se som på zelda så kan man testa om det funkar här på fuska.se eller hur? inte så smart för det har nämligen hänt mig Lvl:120 Strenght:235 Defense:138 Speed:11 Magi:1 Eq: Legends Blade Legends Armor Relith's Protector Som jag ska andvända och har: Relith's WarBringer Relith's Shadow vet nån hur man bannar nån ?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 8 November 2005 Rapport Dela Skrivet 8 November 2005 En sak kan jag säga dig MeM att om du har samma lösenord på fuska.se som på zelda så kan man testa om det funkar här på fuska.se eller hur? inte så smart för det har nämligen hänt mig Lvl:120 Strenght:235 Defense:138 Speed:11 Magi:1 Eq: Legends Blade Legends Armor Relith's Protector Som jag ska andvända och har: Relith's WarBringer Relith's Shadow vet nån hur man bannar nån ?? Han har inte samma lösenord, det vet jag B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Coojo Skrivet 8 November 2005 Rapport Dela Skrivet 8 November 2005 Namn: OldTimer Level: 77 Strenght: 182 Defense: 75 Speed: 6 Magi: 0 EQ: Svärd: Large axe Armor: Old Mans (Timers :P ) armor Hjälm: ingen Sköld: Relith's Protector Rupee: 135779172 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.