Pulpen Skrivet 29 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2005 Hmm... låter intressant. hur mycket minne tar det? är det lätt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
senig Skrivet 29 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2005 Wiie jag har fått någon legenderary shield av x0t nu :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 29 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2005 Hmm... låter intressant. hur mycket minne tar det? är det lätt? Det tar INTE mycket minne alls, kan slå vad om att MSN tar mer än 4 ggr mer.Och, ja det är relativt lätt, man förlorar inte direkt så mycket exp om man dör och man tappar inga saker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ymphinorx Skrivet 29 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2005 anledningen till att ragnarök levlar så snabbt ( denna slutsats är gjord på personliga iaktagelser) är att han sitter och levlar mer än dubbelt så mycket än er. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
r5ewgythijasr Skrivet 29 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2005 Han har mycket ork, jobbigt att stå och hålla in ctrl i några timmar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 30 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2005 E på lvl 32 nu, har skaffat mig hela Calcite (stavning) setet. Hur många lvlar finns det som mest? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spliffor Skrivet 30 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2005 Om ni ser nån som heter Spliffor döda mig inte :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 30 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2005 E på lvl 32 nu, har skaffat mig hela Calcite (stavning) setet. Hur många lvlar finns det som mest? Det finns upp till lvl 130.Det krävs, har jag för mig, 238 mille exp för att gå från lvl 129 till 130. legendary_lukas: Ganska bra iaktagelse =P Jag har satsat mina stats bra så jag kan ta monster som ger mkt exp. [stolt]Har även dödat han som är högst level på servern (H)[/stolt] Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ymphinorx Skrivet 30 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2005 (redigerat) E på lvl 32 nu, har skaffat mig hela Calcite (stavning) setet. Hur många lvlar finns det som mest? Bra gjort Ragnarök!Man måste få bort de kaxiga highlvlarna som muckar gräl med lvl 85:or och hindrar dem från att lvla. btw. Vad krävs det ~för att döda von Dank? Redigerat 30 Oktober 2005 av legendary_lukas Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 30 Oktober 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2005 För det första kan man inte kalla sig för Ymphinorx, inte vara Wooden Link och absolut inte blond IRL. Iallafall, level 111, känner att jag satsat lite mkt på speed och förlite på def från början, kommer inte kunna ha bättre armor än Old Man, men Relith Warbringer kommer jag kunna ha.. Iallafall :). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spliffor Skrivet 30 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2005 (redigerat) :.Stats.: Level:18 Ras:Fire Link Strenght:45 Deffence:26 Speed:15 Magi:0 :.Eq.: Svärd:DeathCrusher Armor:Diamond Helmet:Ingen Shöld:Diamond Btw:vad har man Diamonds och tin ore till? Redigerat 30 Oktober 2005 av Spliffor Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
senig Skrivet 30 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2005 Btw:vad har man Diamonds och tin ore till? I början så gå uppåt till oreshop och trada in för pengar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.