E4STMAN Skrivet 24 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2005 Måste man ha mapsen när man joinar ett spel? jag har v 1.20 det hakar sig varje gång jag försöker joina ett spel. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xiler Skrivet 22 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2006 nej man måste inte ha mappen för att joina.. vet inte vad det är för fel däremot :/ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 23 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2006 Hmm, försök och sänka kraven. Fast om du behöver det så rekomenderar jag dig och köpa en bättre dator. Eller så kanske du behöver drivrutiner, är inte så säker. Har sett många med såna dära problem. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Goglashszzz Skrivet 4 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2006 f*n det e nåt som blockar när ja hostar :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
E4STMAN Skrivet 5 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2006 det har fixat sig nu jag vet inte vad som hände förut och alago det är ingen som blockar dig det är antingen antivirus-programet du har som blockar programet eller ditt bredband som är dåligt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selerz Skrivet 6 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2006 jag får bra virus när jag kör warcraft och starcraft. först hakar det upp sig sen stänger man av datan *fel* sen så kommer det det här viruset som kallas Bluscreen!!!!!! sc och wc har redan pajat 3 datorer hemma hos oss!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Goglashszzz Skrivet 6 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2006 Jag tror det e routern!! ja fråga en kille och han sa det :gitarr: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg