Gäst jocke2004 Skrivet 17 November 2005 Rapport Dela Skrivet 17 November 2005 Halo Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jets13 Skrivet 17 November 2005 Rapport Dela Skrivet 17 November 2005 :huh: Vet inte har så många men gillar James bond 007: Nightfire Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 17 November 2005 Rapport Dela Skrivet 17 November 2005 :huh: Vet inte har så många men gillar James bond 007: Nightfire Jaaaa!!! En vettigperson det är ju guld när man kör mot bottarna eller va de e! MEn annars e ju lätt Halo2 favoriten Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 19 November 2005 Rapport Dela Skrivet 19 November 2005 THUG2 är en återkommande favorit. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
the jedi Skrivet 20 November 2005 Rapport Dela Skrivet 20 November 2005 Vad gör man i Thug2? :unsure: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Metroid Skrivet 20 November 2005 Rapport Dela Skrivet 20 November 2005 Battlefield 2 :Modern Combat Lätt! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Hagsten Skrivet 23 November 2005 Rapport Dela Skrivet 23 November 2005 hmm... vilka är era favvospel, glad för så många svar som möjligt. Tack på förhand. mitt favo spel e call of duty 2 :evil: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nosmannen Skrivet 25 November 2005 Rapport Dela Skrivet 25 November 2005 har måga bra men mitt favvo är nog need for speed under ground ändatills jag få most wanted :lol: :lol: :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nosmannen Skrivet 25 November 2005 Rapport Dela Skrivet 25 November 2005 Mina favvospel är:Need for speed underground 2 och GTA san andreas och Lego star wars :cool: :cool: underground och sa rockar men lego star wars ;) är de inte bättre med de riktiga istället för lego med det kan ju vara roligt de okså vad vet jag :medieval: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Hagsten Skrivet 25 November 2005 Rapport Dela Skrivet 25 November 2005 mina e Call of Duty 2 och Star Wars Battlefront 2 B) B) B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
isMaNnen Skrivet 25 November 2005 Rapport Dela Skrivet 25 November 2005 jo grabbar.. och tjejer.. nu ska ja lära er en läxa för livet. HALO. ja HALO de blev faktist världens bästa spel till xbox i början å de tycker ja fortfarande. finns inge större halo f*n än mig LERN FROM THE MASTER! har klarat ut halo 2 7 ggr å har combat evolved på xbox och pc. LERN FROM THE MASTER! aja.. :P HALO ÄGER ALLA!! TILL Å ME THE MASTER!(mig) Bästa spelet igenom tiderna... jupp så e de. tips till alla halo fans i halo 2 om ni kör coop ena har dubbel needler å andra har dubbel plasma rifle.. :) på brutes barnora så äger den dubbelt så mycke de e vad ja har och säga Hej då! From THE MASTER! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xiaoxiang Skrivet 26 November 2005 Rapport Dela Skrivet 26 November 2005 (redigerat) mitt favo spel e call of duty 2 Det finns ändast till Xbox 360 och PC iaf, favvo spel till Xbox Fable, Burnout Revenge, NFS Most wanted, Kotor 1+2, Halo 1+2 Redigerat 26 November 2005 av xiao-x Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg