andennn Skrivet 25 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2005 Hur gör man när man ska hångla/kyssas men en tjej å hur vet man att hon vill?????? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 25 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2005 guggos hångelskola puss: pluta med läppar och placera på valfritt ställe kyss: öppna munnarna lite mer och låt tungorna mötas/snirkla runt lite hångel: som kyss, fast vispa runt lite mer och ta på varandra lite här och där... NU är ni färdig utbildade hångel experter, ut med er och kör tungan i lungan ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
senig Skrivet 25 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2005 Man går på känsla ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 25 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2005 och vill hon inte kommer hon förmodligen dra sig undan lite och då vet du det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 26 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2005 om hon inte vill mysa utan kyssar o hångel.... lurigt ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 26 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2005 Det brukar kännas ganska självklart när du väl får läget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pulpen Skrivet 27 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2005 Tro mig, det vet du. Jag skulle gärna ge tips, men ett krav från min sida är vilken miljö kyssen skall utspela sig i. Dessvärre stöder jag ej "ryska posten". Håller med, ryska posten är för feg lek. Jag tycker att sanning eller konsekvens är en djärvare, och mycket mer avslöjande lek en ryska posten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lundquist Skrivet 27 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2005 Lr menade han att där får man ju inte välja vilken tjej. De kanske blir en sån fuling :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
andennn Skrivet 27 Oktober 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2005 men kan berätta mer exakt hur man ska göra?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 27 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2005 läste du inte min hångelskola ?? mer exakt än så är svårt att få det ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 27 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2005 läste du inte min hångelskola ?? mer exakt än så är svårt att få det ;) Mjo, mer detaljer känns onödigt :unsure: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lundquist Skrivet 28 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2005 det är som allt anant. Alla gör helt olika men endå samma. Många har en egen stil ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.