Guggo Skrivet 7 November 2005 Rapport Dela Skrivet 7 November 2005 vi kan religion. Men eftersom du säger att du inte gillar skolans religion, utan du får din undervisning på annat håll. Så borde du kanske plugga lite, så att du förstår att alla muslimer inte är terrorister. OCh att religions synen blir lite sundare Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 7 November 2005 Rapport Dela Skrivet 7 November 2005 Varför ska jag lita på en religion som inte ens är sann? jag tror vad jag vill Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nebbig Skrivet 8 November 2005 Rapport Dela Skrivet 8 November 2005 Ingen himmel, snarare rike. Ni bör plugga lite religion Kalla det vad du vill. Om man nu pluggar religion, lär man sig då hur Guds rike ser ut? Oj, då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 8 November 2005 Rapport Dela Skrivet 8 November 2005 Nej, men man lär sig att det inte är en himmel... (moln, änglar med harpor mm) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake Skrivet 9 November 2005 Rapport Dela Skrivet 9 November 2005 Vad händer när himmlen svämmar över då? Och för övrigt så är det 21 gram mindre man väger, inte 27. Vill jag minnas i alla fall... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nebbig Skrivet 9 November 2005 Rapport Dela Skrivet 9 November 2005 Nej, men man lär sig att det inte är en himmel... (moln, änglar med harpor mm) Lär man sig det av Gud själv?Eller av någon som bara är så förbannat styv i korken att han/hon tror sig veta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 10 November 2005 Rapport Dela Skrivet 10 November 2005 Jag vet.... det är ingen "himmel"... <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nebbig Skrivet 10 November 2005 Rapport Dela Skrivet 10 November 2005 Och hur vet du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 10 November 2005 Rapport Dela Skrivet 10 November 2005 tror du själv på att det är massa moln alla sitter på... <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nebbig Skrivet 11 November 2005 Rapport Dela Skrivet 11 November 2005 Det tror jag naturligtvis inte. Men hur skulle jag kunna veta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Balrog Skrivet 11 November 2005 Rapport Dela Skrivet 11 November 2005 Xade, himlen kan visst va moln som det sitte änglar på..det handlar förfan inte om hur du tycker det låter, tror du himlen är nått astufft nrmalt hanout eller? det kan lika gärna vara som i en rgnskog, hurfan det än låter så vet du inte! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 11 November 2005 Rapport Dela Skrivet 11 November 2005 Xade vet visst ! (enligt honom själv då) Han menar nog att "himmlen" inte är en fysik plats. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.