Gäst GTA-PALLE** Skrivet 26 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2005 Vad har du gjort för att fått en varning (gäller bara ni som har varningar) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 26 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2005 Hmm... Kommer inte ihåg, men en är för §1.11 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 26 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2005 Både för 1.19 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
the jedi Skrivet 26 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2005 Jag skrev i tråden jag var i att den borde låsas. Man ska anmäla då. :mellow: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst data-typen Skrivet 26 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2005 såna där dumma varnigar tycker jag inte om jag fick en för att jag skrev "hö" Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eric_H Skrivet 26 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2005 Jag har 4 varningar. En för att jag gjorde 2 likadanna trådar en för att jag skrivit onödiga inlägg och spammat en för att jag gjort trippelpostning och en för att jag skrivit en sak som skulle stå i marknaden. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mujo Skrivet 26 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2005 Jag fick min för att jag skrev att en viss person var en Fis....... punkt punkt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 26 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2005 min fick jag när en numera före detta moderator skrev att jag åkte på en varning nästa gång när jag försökte hjälpa en som inte fattade vad jag menade så jag fick repetera allt 5 gånger. då fixade jag till det så att jg fick en varing genom att byta avatar till en som bröt mot §1:1, jag ville inte ha några "halva" varningar. antingen blir man varnad eller så blir man det inte. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Serpent Skrivet 26 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2005 Jag fick min för att jag hade råkat skriva istället för att anmäla en person 2-3 gånger. Och givetvis var det den petnoga Nessen som skulle jäklas och ge mig en varning (sry nessen men du måste ta och inse sanningen). Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 26 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2005 (redigerat) §2.5 är det enda jag säger :> Kan nog fixa bilden som jag vart varnad för ;o [EDIT] har var den då -.- http://files.upl.silentwhisper.net/upload5/amhafa8an.gif Redigerat 26 Oktober 2005 av Ragnarök Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 26 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2005 Varning 1: Överförd från min gammla användare Toxic! Varning 2: 1.11 en enstakad gång tog bort en varning det är därför jag bara har en Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst AHMAD67 Skrivet 26 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2005 min vförsta var för att jag sa dumma saker till en kille i forumet jag saa att han inte kunde göra nåntin och andra e för att jag pratade med en kille det var en tråd som sa hur mycket vöger ni en kile sa 50 och han e bara 9 år och jag sa såkis åt hånom så fick jag en varning Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg