Zantera Skrivet 26 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2005 Jag lade upp en sån här tråd i wc forumet men själva projektet rör inte bara spelet så jag hoppas att det är okej att jag lägger upp en tråd här med... Ska göra ett projekt till wc3 det ska heta The Ashenvale Forest. Jag undrar om det finns någon som är intresserad av att vara med i projektet. Helst någon som kan editorn och eventuellt skulle kunna göra en trailer. Projektet ska bara vara 1 bana där man är en hjälte (3D kamera). Kontakta [email protected] för frågor eller skriv i tråden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kola_king Skrivet 26 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2005 Vad exakt är det tänkt att handla om? Jag fattade inte riktigt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zantera Skrivet 26 Oktober 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2005 Den handlar om: Du väljer en hjälte du tränar i levlar och köper item till. Du är bara hjälten. Banan utspelar sig i Ashenvale forest där onda Grunts invaderar från alla håll. Man ska gå omkring och döda dom och skaffa krigare. Ungefär... Intresserad...? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 26 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2005 World of Warcraft är redan utvecklat och släppt för länge sen :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zantera Skrivet 27 Oktober 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2005 World of Warcraft är redan utvecklat och släppt för länge sen :rolleyes: Den var bra :D men personligen tycker jag Warcraft3 är bättre... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kola_king Skrivet 27 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2005 Den handlar om: Du väljer en hjälte du tränar i levlar och köper item till. Du är bara hjälten. Banan utspelar sig i Ashenvale forest där onda Grunts invaderar från alla håll. Man ska gå omkring och döda dom och skaffa krigare. Ungefär... Intresserad...? Jo... Men jag är nog för dålig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zantera Skrivet 28 Oktober 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2005 Den handlar om: Du väljer en hjälte du tränar i levlar och köper item till. Du är bara hjälten. Banan utspelar sig i Ashenvale forest där onda Grunts invaderar från alla håll. Man ska gå omkring och döda dom och skaffa krigare. Ungefär... Intresserad...? Kan du nåt om editorn? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Icey Skrivet 30 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2005 Wakcraft Suger. Det behövs inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zimens Skrivet 30 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2005 Jag förstår Nada... Det finns väl redan massor av Warcraft spel ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
E4STMAN Skrivet 30 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2005 Kommer du att köra på tft? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zantera Skrivet 30 Oktober 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2005 Ja... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Corn32 Skrivet 31 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2005 Jag älskar WC3 o kör mest custom o jag gillar ide'n massor men jag kan däremot inte göra banor :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.