Eric_H Skrivet 26 Oktober 2005 Rapport Skrivet 26 Oktober 2005 Det är så här. Jag hade precis fått ett nytt lösenord och ett nytt användarnamn i skolan. När jag kom hem så skulle jag skriva in mitt användarnamn och mitt lösenord. Det gjorde jag. Men när jag tryckte på OK så stod det att jag måste fylla i en domän. Men var gör man det? Det står bara användarnamn och lösenord och det fanns inget ställe där man kunde skriva sin domän. Snälla hjälp fort! Citera
Gäst Beldur Skrivet 26 Oktober 2005 Rapport Skrivet 26 Oktober 2005 (redigerat) Borttaget Min kompis som skrev fast han inte fick... Redigerat 30 Oktober 2005 av ║╔╗║╔╗║╔╗║ Citera
nico Skrivet 26 Oktober 2005 Rapport Skrivet 26 Oktober 2005 nu vet jag inte vilket system ni använder men leta efter en knapp som heter Advanced, Avancerat, Mer eller liknande. där kan det finnas en lista på några olika ställen du kan logga in på. Citera
ELF Skrivet 30 Oktober 2005 Rapport Skrivet 30 Oktober 2005 Jag är nästan säker på att din skola använder Novell och om du inte har det så kan du inte logga in på ditt användarnamn hemma hos dig. Har du Novell? Citera
Gäst Beldur Skrivet 30 Oktober 2005 Rapport Skrivet 30 Oktober 2005 vad är novell Dettta är vad jag hittade http://www.novell.com/ Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.