Putside Skrivet 26 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2005 När man ska flyga med helikoptern och skjuta ner lastbilar och rörliga bilar är helt omöjligt ! Har försökt cirka 237 ggr. men har aldrig klarat det helt och gått vidare. Nått tips ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 30 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2005 Ändra kameran så att du ser innuti helikoptern så är det mycket lättare att sikta. Det enda tipset jag kommer på... + träna lite extra, det är inte såå svårt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
svenolof Skrivet 30 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2005 du har ju redan en exakt likadan tråd och nu tänker jag säga som jag sa i den (öva mer du suger) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 1 November 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 1 November 2005 " öva mer du suger " käften lalle fjante ! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Foxyrock Skrivet 7 November 2005 Rapport Dela Skrivet 7 November 2005 åk ganska långsamt, flyg lågt och kolla vart skotten hamnar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 8 November 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 8 November 2005 tackar klarade det nu tack vare att man ändrar vinkel så man ser ett sikte. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 29 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2006 Grattis att du redan har klarat det :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sfvxzcds Skrivet 30 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2006 (redigerat) Vilket GTA pratar ni om? Redigerat 30 Januari 2006 av P. Dude Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 30 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2006 SA Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
unix Skrivet 11 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2006 SA? Vad är SA? Jag vet vad GTA Sanandreas är men inte SA. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Elite Skrivet 11 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2006 SA? Vad är SA? Jag vet vad GTA Sanandreas är men inte SA. Sluta skriva onödiga inlägg överallt.Och ja, åk långsamt & skjut, fast du har ju klarat det så jag har inte mycket mer att säga. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg