ThaZMino Skrivet 8 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2006 Men hur väljer man en summa? Jag tycker det är coolast att bli kallad assassin. =) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lövet_91 Skrivet 8 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2006 nödvändigt att sätta igång ett nästan 2 månader gammalt topic Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bladeet Skrivet 9 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2006 asså jag undrar hur mycket svärdet som man får när man offrar 300.000 skadar. sen undrar jag hur man får bow of skorm ska man offra en massa andra eller?? och i så fall vem ska man offra?? Jag har offrat han som kommer från bandit camp o jag fick bara 177 i ondska vem ska man offra mer?? (tacksam för svar :( ) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst tvspelsrobert3 Skrivet 10 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2006 Okej ha bara fullt på strenght så går det bra att dra upp det jag har gjort det skjälv (det är inte bra det svärdet) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bladeet Skrivet 10 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2006 ok man hur mycket skadar the Senitnus. och hur får man bow of scorm om den finns?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zonix Skrivet 10 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2006 http://www.gamebanshee.com/fable/walkthrough.php På den länken borde svaren på era frågor finnas. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Piickles Skrivet 11 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2006 man behöver inte donera över 40 000-50 000. det räcker gott och väl... och man kan få mer än bara sentinus.. jag har fått nån jäkla crossbow också. jag fattar inte hur man ska kunna offra mycket till chapel of skorm. man måste göra så att folk följer med en.. men när man är evil så vill dem ju inte det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 11 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2006 man behöver inte donera över 40 000-50 000. det räcker gott och väl... och man kan få mer än bara sentinus.. jag har fått nån jäkla crossbow också. jag fattar inte hur man ska kunna offra mycket till chapel of skorm. man måste göra så att folk följer med en.. men när man är evil så vill dem ju inte det. Du ska inte få villager att följa efter dig och förresten behöver du inte vara ond för att få Skorm´s Bow. Utan tvärtom går det bättre om du är god. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bladeet Skrivet 14 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2006 asso jag vill bara ha bow of scorm vem ska man offra??????? man blir bara ond :evil: om man offrar dom soma bara e normala mänskor. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 14 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2006 man behöver inte donera över 40 000-50 000. det räcker gott och väl... och man kan få mer än bara sentinus.. jag har fått nån jäkla crossbow också. jag fattar inte hur man ska kunna offra mycket till chapel of skorm. man måste göra så att folk följer med en.. men när man är evil så vill dem ju inte det. Det beror på din alignment (godhet /ondhet). Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg