Hoppa till innehåll

Fable Bäst


Lad
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 45
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

asså jag undrar hur mycket svärdet som man får när man offrar 300.000 skadar.

sen undrar jag hur man får bow of skorm ska man offra en massa andra eller??

och i så fall vem ska man offra?? Jag har offrat han som kommer från bandit camp o jag fick bara 177 i ondska vem ska man offra mer?? (tacksam för svar :( )

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

man behöver inte donera över 40 000-50 000. det räcker gott och väl... och man kan få mer än bara sentinus.. jag har fått nån jäkla crossbow också.

 

jag fattar inte hur man ska kunna offra mycket till chapel of skorm. man måste göra så att folk följer med en.. men när man är evil så vill dem ju inte det.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

man behöver inte donera över 40 000-50 000. det räcker gott och väl... och man kan få mer än bara sentinus.. jag har fått nån jäkla crossbow också.

 

jag fattar inte hur man ska kunna offra mycket till chapel of skorm. man måste göra så att folk följer med en.. men när man är evil så vill dem ju inte det.

 

Du ska inte få villager att följa efter dig och förresten behöver du inte vara ond för att få Skorm´s Bow. Utan tvärtom går det bättre om du är god.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

man behöver inte donera över 40 000-50 000. det räcker gott och väl... och man kan få mer än bara sentinus.. jag har fått nån jäkla crossbow också.

 

jag fattar inte hur man ska kunna offra mycket till chapel of skorm. man måste göra så att folk följer med en.. men när man är evil så vill dem ju inte det.

 

Det beror på din alignment (godhet /ondhet).
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...