Ravenclaw105 Skrivet 27 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2005 Jag börjar bli desperat och ger snart vad som helst för detta spel... :S Har letat efter spelet på följade sidor utan resultat: blocket, tradera, gameshop, spelbutiken, webhallen, ginza, reklam forumet plus några till jag ej kommer på namnet på. Var finner jag detta spel? Spelet jag söker är: Megaman Legends. Vill ha detta spel, men kan ej hitta det. Någon som vet någon bra spelsida eller är det någon som har det och kan tänkas sälja? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
vincent_spider Skrivet 27 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2005 Megaman Legends NTSC Ta för dig ! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ravenclaw105 Skrivet 27 Oktober 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2005 Jag vet ej vad NTSC står för eller vad det betyder men jag såg att det stod Amerikanskt. Betyder inte det att man måste ha antingen ett amerikanskt playstation eller ett ombyggt? Plus att jag ej har playstation utan jag kör med PS2. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
vincent_spider Skrivet 27 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2005 Det är nog ingen idé att lira spelet på en PS2, det går nämligen inte att spara PS1 spel. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ravenclaw105 Skrivet 28 Oktober 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2005 Jasså inte? Jar har själv kunnat spara PS1 spel eftersom jag har ett PS1 minneskort. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ravenclaw105 Skrivet 1 December 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 1 December 2005 Fått tag i spelet, denna tråd kan låsas. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 1 December 2005 Rapport Dela Skrivet 1 December 2005 Det är nog ingen idé att lira spelet på en PS2, det går nämligen inte att spara PS1 spel. Jo om man har ett ps1 minneskort som man sätter i ps2'an så funkar det fint fint :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Star-Basse Skrivet 2 December 2005 Rapport Dela Skrivet 2 December 2005 Det är nog ingen idé att lira spelet på en PS2, det går nämligen inte att spara PS1 spel. hahahaaha så trög det är ju för f*n bara att man köper ett PS 1 minnseskort så går det ju att spara hahahahahaha :bah: :bah: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Officer_Joey Skrivet 2 December 2005 Rapport Dela Skrivet 2 December 2005 call of duty 2 och getting up Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ravenclaw105 Skrivet 2 December 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 2 December 2005 Snacka om off-topic. Lås denna tråd. Har redan det jag sökt efter. Star-Basse: Man ska ej kalla andra medlemmar tröga. Alltså, LÅS denna tråd!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Star-Basse Skrivet 3 December 2005 Rapport Dela Skrivet 3 December 2005 Snacka om off-topic. Lås denna tråd. Har redan det jag sökt efter. Star-Basse: Man ska ej kalla andra medlemmar tröga. Alltså, LÅS denna tråd!! ok det kanske man inte ska göra men det lätt så roligt när han sa det ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst QuikSilver Skrivet 26 December 2005 Rapport Dela Skrivet 26 December 2005 Det är nog ingen idé att lira spelet på en PS2' date=' det går nämligen inte att spara PS1 spel. nähä? varför skulle inte det gå då.. Mitt ps1 minneskort är fullt med save Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg