andennn Skrivet 28 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2005 Som sagt hur ???? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 28 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2005 (redigerat) Porrbortagare! Redigerat 29 Oktober 2005 av KazeN^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
andennn Skrivet 29 Oktober 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2005 TACK fy f*n va äckligt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 29 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2005 du kan ju sätta en gräns om att "såhär många dagar får jag psurfa" och sedan minska detdär undan för undan... kanske... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 29 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2005 TACK fy f*n va äckligt Hjälpte det? :), det där är redig porr vettu! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spaghettin Skrivet 29 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2005 Skaffa tjej..? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Pcplayer Skrivet 29 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2005 fy f*n va äckligt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 29 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2005 (redigerat) Porrbortagare! oh, herre min jesus nessen. Nu får jag mardrömmar ! Redigerat 29 Oktober 2005 av KazeN^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaklumpen Skrivet 29 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2005 jag har faktiskt haft lite samma problem men jag lyckades intala mig själv att sluta men jag kanke gör det nån gång då och då men de är inte mer änn typ var 5 månad elle nått Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Icey Skrivet 29 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2005 Sluta kolla på det hel enkelt. Försök bara. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
snubben Skrivet 29 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2005 Sluta kolla på det hel enkelt. Försök bara. seg barra"jag SKA sluta"och det funkar,jag lyckades med det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klara_Stjarnljus Skrivet 30 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2005 skaffar sig en annan hobby? spenderar mer "kvalitetstid" med flickvännen? varför beroende? beroendet sitter bara i huvudet, du kan sluta när du vill. problemet är ifall du inte skulle vilja, och isåfall varför? tycker viss porr borde vara mindre tabu. typ allt som inte inkluderar djur, barn, våld, förnedring och annat som ger små pojkar och flickor förvrängd syn på sex. all annan porr borde vara okej. fast sen får man ju lära sig att ta hänsyn till om ens partner inte gillar det. det borde göras bättre porr också. till och med högkvalitetsporr ser ju ut som undergroundshit jämfört med verklighetens exempel... inte undra på att folk får förvriden syn på sex! men det är bara så jag ser det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg