Hoppa till innehåll

Halloween Närmar Sig


KazeN

Rekommendera inlägg

Japp, snart är halloween över oss igen. Småungar kommer och slänger dasspapper över trädgården eftersom man inte ger något godis till dom utan man försöker fiska upp några själv från deras grytor... ähum, iallafall, en del håller fester och spökar ut sina hus. Jag är en av dessa. Har ni några smarta trix så man kan "spöka" ner sitt rum? Man ska inte behöva köpa en massa svindyra skeletthuvuden medmera utan man ska kunna göra dessa med hushållsartiklar med mera. T.ex. Bloda ner handskar, hänga upp fake-fladdermöss gjorda av papp i taket. Har ni några såna här trix som ni kan dela med er av? Jag känner att jag inte har så stor fantasi.

 

OBS! OBS! OBS!

Om ni inte har något vettigt att skriva så gör inte det tack.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Men riskeras det inte att det börjar brinna om det skulle vara för starka lampor? Belysning klarar jag nog men jag tänker på mer konkreta saker som är halloween-igt. T.ex. Tänker jag ta och fylla ett par av mina brallor med Tidningspapper så det ser ut som att det är riktiga ben i dom och sedan lägga det så att överkroppen döljs av typ ett skrivbord eller något så det ser ut som någon är pressad däremellan.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...