pop_pap Skrivet 29 Oktober 2005 Rapport Skrivet 29 Oktober 2005 Jag fattar inte hur man ska kunna döda alla minions (eller va dom nu heter) på 4 minuter!! Nån som har nått VÄLDIGT bra tips?
Dezen Skrivet 30 Oktober 2005 Rapport Skrivet 30 Oktober 2005 spring ner till hamnet och döda alla på en gång så kan du använda dina krafter så dem nockar ut många samtidigt.
Fruktnystan Skrivet 30 Oktober 2005 Rapport Skrivet 30 Oktober 2005 minions,dom får man mycke exp av...... va ha ru fö vapen?de va länge sen ja spela,hmmmmmmm.
pop_pap Skrivet 30 Oktober 2005 Författare Rapport Skrivet 30 Oktober 2005 Ja försökte springa ner till hamnen å döda alla samtidigt men d gick inte.. ja använder en iron eller steel katana...
Fruktnystan Skrivet 31 Oktober 2005 Rapport Skrivet 31 Oktober 2005 IRON ELLER STEEL KATANA!? de är typ dom sämsta vapnen i spelet ju! använd nått bra,typ the harbinger(svärdet i stenen i witchwood).
the jedi Skrivet 31 Oktober 2005 Rapport Skrivet 31 Oktober 2005 Japp. Du måste nog skaffa ett bättre svärd. ;)
pop_pap Skrivet 31 Oktober 2005 Författare Rapport Skrivet 31 Oktober 2005 ok..får la hitta nått bättre då.. men svärdet i stenen går ju inte iallafall... e för svag :P
Mezox Skrivet 4 November 2005 Rapport Skrivet 4 November 2005 (redigerat) ok..får la hitta nått bättre då.. men svärdet i stenen går ju inte iallafall... e för svag :P Ta minst ett tungt Obsidan vapen, rekommenderat är väll master greatsword.Men har du formeln enflame?, använd den då. Redigerat 19 November 2005 av Mezox
Zonix Skrivet 4 November 2005 Rapport Skrivet 4 November 2005 Jag använde Obsidan greathammer tror jag, Jag använder Maste greatsword just nu och master crossbow, Jag är full god
xpliT Skrivet 5 November 2005 Rapport Skrivet 5 November 2005 Ja försökte springa ner till hamnen å döda alla samtidigt men d gick inte.. ja använder en iron eller steel katana... Haha, har du bara dom vapnen! Du har ju kommit in en bit spelet!Spring ner till hamnen först sen är det bara att döda dom när dom kommer efter dig. LÄTT!
Mezox Skrivet 12 November 2005 Rapport Skrivet 12 November 2005 Ja försökte springa ner till hamnen å döda alla samtidigt men d gick inte.. ja använder en iron eller steel katana... Han frågade nog hur. Men om du förlitar dig på magi mer än vapen så prova Enflame. Själv använde jag bara vapen på några få. På resten använde jag Enflame.
Rekommendera inlägg