LMFAO Skrivet 24 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2006 "Kostym", blonde cornow frisyr,Några vita skor med blåa flames och några sol brillor Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThePunisher Skrivet 12 September 2006 Rapport Dela Skrivet 12 September 2006 (redigerat) jag kör med Hitman modden till SA :) Redigerat 12 September 2006 av ThePunisher Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ShitBreakSean Skrivet 13 September 2006 Rapport Dela Skrivet 13 September 2006 jag kör med Hitman modden till SA :) Vart hittar man den modden tro?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThePunisher Skrivet 15 September 2006 Rapport Dela Skrivet 15 September 2006 den finns på www.gta.gamigo.de :) men jag kommer inte in på den, kanske du gör :s Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sboy2 Skrivet 26 September 2006 Rapport Dela Skrivet 26 September 2006 ser olika ut beroende på var han är Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 28 September 2006 Rapport Dela Skrivet 28 September 2006 jag kör med Hitman modden till SA :) Hehe, gillade den. ;)Men kan man inte byta kläder om han har bytt gubbe? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThePunisher Skrivet 28 September 2006 Rapport Dela Skrivet 28 September 2006 om du byter till det gammla vanliga linnet och jeansen så blir du svart igen ;) det går bara med gimp dräkten (eller vad den hette) :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
killer Skrivet 20 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2006 Har en svart dräckt med en hockey mask en sådan där vit och sedan en motor såg då ser man nästan licka dan ut som letherfase!!! :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Ocelot Skrivet 24 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2006 jag ser ut så på gta sa Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
limmo Skrivet 29 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2006 Jag har luffar kläder och Cowboy hat som jag har köpt från Urban och och kläderna av Zip Jag köper inte från Binco Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
msxmsx Skrivet 7 November 2006 Rapport Dela Skrivet 7 November 2006 min är bara i vita kalsonger med hjäratan på! man gör ett fusk så det blir en clown värd du får man dom kläderna Min har också det fast med Cowboy hatt till :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst darklord Skrivet 24 November 2006 Rapport Dela Skrivet 24 November 2006 bara svarta kläder och en svart moikan :meddum: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg