Inside Skrivet 4 November 2005 Rapport Dela Skrivet 4 November 2005 Ska sälja mitt gamecube för 450 Imorgon :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wario Skrivet 4 November 2005 Rapport Dela Skrivet 4 November 2005 jag säljer mitt när jag har köpt REVOLOTION som kommer ut 2006 den är lika stor som 3game cube födral på varandra....kontrolerna är sladdlösa :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
(=Sonic=Master=) Skrivet 4 November 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 4 November 2005 jag ska sälja mitt med 5 spel för 1500kr imorn till en kille :D för jag har tröttnat rejält på gamecube Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kalle3 Skrivet 5 November 2005 Rapport Dela Skrivet 5 November 2005 jag sparar min därför att det finns många bra spel som tex harvest moon,zelda wind waker,simpson hit and run och massa andra bra spel. :cool: :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
K.K. Slayer Skrivet 5 November 2005 Rapport Dela Skrivet 5 November 2005 Ska sälja mitt gamecube för 450 Imorgon :D Dom lurar dej på pengar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 5 November 2005 Rapport Dela Skrivet 5 November 2005 SSBM tröttnar man lätt på men inte GCN... köp nya spel och sälj de gamla... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 9 November 2005 Rapport Dela Skrivet 9 November 2005 det går att se på film på GC Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 10 November 2005 Rapport Dela Skrivet 10 November 2005 Jag vart redan less på den för flera månader sen och sålde den ganska direkt, fick en summa pengar och köpte lite nya Xbox-spel. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 12 November 2005 Rapport Dela Skrivet 12 November 2005 alltså, xbox måste vara en sämsta konsollen någonsin... gc äger den ! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 12 November 2005 Rapport Dela Skrivet 12 November 2005 alltså, xbox måste vara en sämsta konsollen någonsin... gc äger den ! Vad är fel med den? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 12 November 2005 Rapport Dela Skrivet 12 November 2005 Överreklamerad, klumpiga/fula/osköna kontroller, tråkiga spel, för stor konsoll och namnet gör det inte bättre Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
(=Sonic=Master=) Skrivet 12 November 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 12 November 2005 dom stora klummpiga/fula/osköna kontrollerna kan man inte ens köpa längre nu får man ju med en liten hankontroll och dom är xtremt sköna.. och spelen suger ju knappast dom har ju för fasiken spel som.. gta san andreas, halo 1 & 2, doom 3, soul caliber 3, fable... och boxen kanske e stor på längden men gamecube e ju fet som sjutton.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg