Hoppa till innehåll

Fifa


¤west¤
 Dela

Rekommendera inlägg

Hej!

 

Har funderat på att skaffa ett Fifa spel, men jag vet inte vilket. Är det någon som har ett bra tips?? Är det stora skillnader mellan de olika speln, ex. Fifa 2004 och Fifa 2005?? Jag undrar även om man kan skapa egna spelare till alla Fifa spel på gamecube??

 

Tacksam för svar :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

FIFA 2003-06 är alla värdelösa!

Köp inget av dessa.

Tyvärr tror jag inte att det finns några äldre versioner till GC, men jag kan starkt rekommendera att du skaffar FIFA 9* till PC. (De flesta på 90-talet är grymma)

FIFA 2002 var också grymt skoj, finns det på GC tycker jag absolut att du ska köpa det.

 

Skillnader från 2003-06: Uppdaterade laguppställningar & grova försämringar.

Skapa spelare: Fanns inte med på 2003 eller 2004, sedan återvände det till 2005, jag tror att det är kvar på -06, men jag är inte 100% säker.

Redigerat av # 21
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

FIFA 2003-06 är alla värdelösa!

Köp inget av dessa.

Tyvärr tror jag inte att det finns några äldre versioner till GC, men jag kan starkt rekommendera att du skaffar FIFA 9* till PC. (De flesta på 90-talet är grymma)

FIFA 2002 var också grymt skoj, finns det på GC tycker jag absolut att du ska köpa det.

 

Skillnader från 2003-06: Uppdaterade laguppställningar & grova försämringar.

Skapa spelare: Fanns inte med på 2003 eller 2004, sedan återvände det till 2005, jag tror att det är kvar på -06, men jag är inte 100% säker.

 

ok..men hur menar du med grova försämringar??

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

om du lyckas hitta fifa 2002 så borde du vara jättestolt.. eftersom det spelet hittar man ingenstans..

jag har kollat överallt i stockholm och jag har inte hittat det..

men jag rékomederar i sådana fall fifa 2005 eller fifa street

 

ok, har inte heller lyckats hitta fifa 2002 än så länge..har bara hittat fifa fotbolls vm 2002...så det kanske blir 2005 då

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...