Hoppa till innehåll

Självmord


Th3 Sh@dow

Rekommendera inlägg

  • Svar 56
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

tror du att jag vill ha uppmärksamhet!?!?!?!

läs detta som # 21 skrev

 

Har du tänkt på att man kanske får för MYCKET uppmärksamhet?

Nu tänker jag främst på uppmärksamhet i negativ bemärkelse

 

Nu struntar jag i vad han sa, jag går på egna erfarenheter.

Jag har också vart med om det för inte så länge sen...

Jag vet även att Draghon har varit i den situationen också för inte alls så länge sen.

Jag vet hur allt kommer sluta. Du kommer kanske skada dig något genom att slå huvudet i någon vägg, kanske slå sönder någon dörr. Men efter att du börjat på gymnasiet och skaffat nya kompisar så kommer allt lösa sig.

 

Men visst, ta självmord...

Men du ska veta att det kommer du aldrig göra!

Du är helt enkelt för feg för att göra det, och det vet jag av egna erfarenheter.

Det kan gå så bra tills du väl kommer till kritan, och du kommer ihåg alla roliga saker som du gjort i ditt liv istället för dem tråkiga.

 

En sak till, jag kan slå vad om att det inte finns en enda person i världen som funderat på att begå självmord.

Redigerat av Ragnarök
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gör det inte tänk på hur alla som bryr sig om dig skulle känna det kanske finns någon tjej därute som älskar dig tänk på hur hon skulle känna tänk på hur din släkt skulle känna sig som när min pappa dog var de första jag tänkte typ:"Varför,varför just han jag vill inte leva om jag inte får ha min pappa" men bland det första jag tänkte efter var typ."Nej de skulle ju bara bli ännu jobbigare för dem då" men jag hade fortfarande självmordstankar ett tag efter det men sen när jag fick vara med mina kompisar kände jag verkligen att jag inte bara kunde dö för jag tänkte på alla mina kompisar att dem inte skulle behöva gå igenom den smärtan jag kände när jag förlorade någon som stog mig nära så snälla tänk på dina kompisar å dina nära och kära innan du bestämmer dig...

Tänk bara på smärtan dina kompisar skule fö känna dem kanske skulle bli helt förstörda och aldig återhämta sig jag skulle inte kunna klara att mista en till som står mig nära... man jag höll på att mista en av mina kompisar i orkanen vid florida när jag hörde att den höll på att dra över florida var jag så spänd och på natten kunde jag inte sova för han hade lovat att han skulle ringa mig när den hade dragit över jag låg i 3 eller 4 timmar och bara väntade på att han skulle ringa men till sist ringde han då kände jag hur lättad jag blev...så ännu en gång tänk på dina kompisar och nära och kära innan du bestämmer dig...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gör det inte tänk på hur alla som bryr sig om dig skulle känna det kanske finns någon tjej därute som älskar dig tänk på hur hon skulle känna tänk på hur din släkt skulle känna sig som när min pappa dog var de första jag tänkte typ:"Varför,varför just han jag vill inte leva om jag inte får ha min pappa" men bland det första jag tänkte efter var typ."Nej de skulle ju bara bli ännu jobbigare för dem då" men jag hade fortfarande självmordstankar ett tag efter det men sen när jag fick vara med mina kompisar kände jag verkligen att jag inte bara kunde dö för jag tänkte på alla mina kompisar att dem inte skulle behöva gå igenom den smärtan jag kände när jag förlorade någon som stog mig nära så snälla tänk på dina kompisar å dina nära och kära innan du bestämmer dig...

Tänk bara på smärtan dina kompisar skule fö känna dem kanske skulle bli helt förstörda och aldig återhämta sig jag skulle inte kunna klara att mista en till som står mig nära... man jag höll på att mista en av mina kompisar i orkanen vid florida när jag hörde att den höll på att dra över florida var jag så spänd och på natten kunde jag inte sova för han hade lovat att han skulle ringa mig när den hade dragit över jag låg i 3 eller 4 timmar och bara väntade på att han skulle ringa men till sist ringde han då kände jag hur lättad jag blev...så ännu en gång tänk på dina kompisar och nära och kära innan du bestämmer dig...

 

Snälla, kanduinteanvändaliteenternärduskriver?

Det skulle bli myckat lättare att läsa om man förstod vad som stod och inte tappade bort sig efter några meningar.

 

Jag kommer tillbaka med min åsikt om det när jag lyckats översätta det.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

tror du att jag vill ha uppmärksamhet!?!?!?!

läs detta som # 21 skrev

 

Har du tänkt på att man kanske får för MYCKET uppmärksamhet?

Nu tänker jag främst på uppmärksamhet i negativ bemärkelse

 

inte funderat på det menar du väl? :huh:

 

however... vad är det för slags uppmärksamhet du menar med uppmärksamhet i negativ bemärkelse? att de mobbar dig etc eller att alla vet vem du är och att du inte har något privatliv typ?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

inte funderat på det menar du väl?  :huh:

 

however... vad är det för slags uppmärksamhet du menar med uppmärksamhet i negativ bemärkelse? att de mobbar dig etc eller att alla vet vem du är och att du inte har något privatliv typ?

 

Nåja, du förstod iaf vad jag menade ^^

 

suppermario: inget att be om förlåtelse över...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gör det inte tänk på hur alla som bryr sig om dig skulle känna det kanske finns någon tjej därute som älskar dig tänk på hur hon skulle känna tänk på hur din släkt skulle känna sig som när min pappa dog var de första jag tänkte typ:"Varför,varför just han jag vill inte leva om jag inte får ha min pappa" men bland det första jag tänkte efter var typ."Nej de skulle ju bara bli ännu jobbigare för dem då" men jag hade fortfarande självmordstankar ett tag efter det men sen när jag fick vara med mina kompisar kände jag verkligen att jag inte bara kunde dö för jag tänkte på alla mina kompisar att dem inte skulle behöva gå igenom den smärtan jag kände när jag förlorade någon som stog mig nära så snälla tänk på dina kompisar å dina nära och kära innan du bestämmer dig...

Tänk bara på smärtan dina kompisar skule fö känna dem kanske skulle bli helt förstörda och aldig återhämta sig jag skulle inte kunna klara att mista en till som står mig nära... man jag höll på att mista en av mina kompisar i orkanen vid florida när jag hörde att den höll på att dra över florida var jag så spänd och på natten kunde jag inte sova för han hade lovat att han skulle ringa mig när den hade dragit över jag låg i 3 eller 4 timmar och bara väntade på att han skulle ringa men till sist ringde han då kände jag hur lättad jag blev...så ännu en gång tänk på dina kompisar och nära och kära innan du bestämmer dig...

 

det är med kompisar ju sant men det där om florida... skippa skitsnacket tack -.-' ... iaf din kompis var i närheten av den orkanen så hade han/hon säkert överlevt men att ringa ifrån florida när en orkan precis gått förbi!?. SKITSNACK alltså, alla telefonledningar= nere, mobiltelfon= jojo lycka till med att få täckning där, vad använde han/hon rök signaler lr? <_<

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

×
  • Skapa ny...