TheUnnamed Skrivet 22 December 2005 Rapport Dela Skrivet 22 December 2005 Jomen dra på trissor :P Deras 3:e adress på kort typ som har haft .com .org.se men hur är vi säkra på att d etär ecrana? Det står ju inget.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Knott^ Skrivet 23 December 2005 Rapport Dela Skrivet 23 December 2005 (redigerat) Själv var jag på level 108 eller något och top5 i ranken. Hade väll en 70 000 mynt kanske, och inget liv (kan diskuteras) :) Har väldigt mycket tid till datorn helt enkelt så. Vad jag vet så är det osäkert om Ecrana överhuvudtaget kommer öppnas igen. Det sas tidigare att man jobbade på att kunna öppna det, men nu att Shredder tillsammans med den verklige skaparen inte orkat lägga ner mer tid. Det är bara att hålla tummarna. Redigerat 23 December 2005 av Knott^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tyrion Skrivet 23 December 2005 Rapport Dela Skrivet 23 December 2005 Jag hade en gubbe på 48 men det var säsongen före den som "är" nu... tråkigt att det har lagts ner :( meeen hallå??? Happy Henke fattar du nada?? det har inte lagts ner, de letar efter en ny server att läggs upp spelet på! :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 23 December 2005 Rapport Dela Skrivet 23 December 2005 Men lol tror du värkligen på allvar att det kommer komma upp igen ... Det slutade funka i juni/maj det här året ... JAG HETER INTE HAPPY HENKE JAG HETER HAPPYHENKE ELLER HENKE FÖRSTÅ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Knott^ Skrivet 23 December 2005 Rapport Dela Skrivet 23 December 2005 meeen hallå??? Happy Henke fattar du nada?? det har inte lagts ner, de letar efter en ny server att läggs upp spelet på! :angry: Det enda felet med Ecrana var att det fanns på tok för mycket småbarn där som inte kan läsa och ta till sig av det som skrivs och sägs. Läs mitt inlägg som jag skrev tidigare, det är rätt information från första bokstav till punkt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 23 December 2005 Rapport Dela Skrivet 23 December 2005 Mm håller med <_< Tycker Tyrion avänder lite konstiga ord mot mig... Fattar nada jo jag tacker ja <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cutter Skrivet 30 December 2005 Rapport Dela Skrivet 30 December 2005 Jag kom inte ihag var jag i egentligen, faktiskt. Men högt var det. Inga sura läppar Henke, kanske later lite för tjeck :blink: , hoppas inte det. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HardCore Skrivet 5 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2006 <_< ähh va lvl 67 å hade 89 tusen mynt jag kommer fortfarande ihåg de :P men jag tror de blir inte som förut de kommer bli helt annorluda å era mynt å levlar försvinner helt klart ! :huh: :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lapp Skrivet 5 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2006 jag låg 1a på ecrana för 2 år sen.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGetaway Skrivet 6 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2006 kommer det inom en snar framtid eller?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cutter Skrivet 7 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2006 Man får väl checka ecrana.se lite då och då för att se när den kommer :P ;) Annars så kan alla eCrana fans hjälpa till at göra ett eget spel, d vore kul faktist :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sherikan Skrivet 9 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2006 Jag vill spela :( Hoppas att det kommer upp snart igen. Var väll runt lvl 23 eller något sånt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.