Skinnpytte Skrivet 5 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2006 Gillar en typ. Alla andra säger bara åt jag min brosa och en kompis vad vi än gör, te x: Vi var inne efter maten en stund, och då satt några vid datorerna, som också hade ätit och skulle gå ut på rast. Och då kommer en läare och säger till oss: -Ska ni inte gå ut på rast? Hon sa inget till dom som satt vid datorerna, och man får knappt sitta vid datorerna på raster ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mujo Skrivet 5 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2006 Japp jag och mina lärare brukar ha strypsex! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 10 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2006 *joinar* Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 10 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2006 Jaså du brukar ha strypsex med dina lärare. Det låter ju trevligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 13 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2006 Ne, jag gillar dem inte. De är bra lärare men har tråkig personlighet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nittionio Skrivet 27 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2006 Mina lärare är sådär. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snooze Skrivet 28 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2006 Jadå.. Speciellt min SO lärare.. Han aeger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Staejjkarn Skrivet 29 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2006 jag hatar min lärare hon sammarbetar med tjejerna tex en gång loska jag vid en linbana senare måste jag och mina kompisar torka upp det fast det va en tjej med och hon behövde inte torka.min lärare e en kärring!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 29 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2006 Den läraren som ingen gillar går i pension samma år som vi går ut *DOH* Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cyper Skrivet 30 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2006 Varför andvänder så många ordet måste och tvinga? Att bli tvingad är att själv gå med på det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 30 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2006 Våran träslöjd lärare är en mardröm :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Elite Skrivet 31 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2006 Jag gillar knappast våra lärare, dryga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.