Joko Skrivet 1 November 2005 Rapport Dela Skrivet 1 November 2005 tänkte när de stod i reglerna att man inte fick ha flera användare men min brorsa borde väl få göra en användare ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 1 November 2005 Rapport Dela Skrivet 1 November 2005 Så länge ni inte missbrukar användarna & skickar FM till varandra är det lugnt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mihawk falköga Skrivet 1 November 2005 Rapport Dela Skrivet 1 November 2005 (redigerat) EDIT Redigerat 1 November 2005 av mihawk falköga Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Icey Skrivet 1 November 2005 Rapport Dela Skrivet 1 November 2005 Såklart ni får :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Hulk746 Skrivet 1 November 2005 Rapport Dela Skrivet 1 November 2005 jag undrar varför man inte får skicka fm till en som använder samma ip/dator Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 1 November 2005 Rapport Dela Skrivet 1 November 2005 (redigerat) Kanske för en av "er" kanske spamar och får FM och skickar till den andra. Redigerat 1 November 2005 av Spirit Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 1 November 2005 Rapport Dela Skrivet 1 November 2005 jag undrar varför man inte får skicka fm till en som använder samma ip/dator kanske, men mest för att det då kan se ut som om man har två användare, och så kan man antingen spamma ner forumet eller svara på sina egna trådar etc. och sedan skicka över alla fm man fått in till sin "vanliga" användare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Icey Skrivet 2 November 2005 Rapport Dela Skrivet 2 November 2005 Skit i att skicka FM till varann, eller byt IP på varje person : P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
(=Sonic=Master=) Skrivet 5 November 2005 Rapport Dela Skrivet 5 November 2005 hur ska man byta ip? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Inside Skrivet 5 November 2005 Rapport Dela Skrivet 5 November 2005 Såklart du får men inte skicka fm till honom tror jag ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 5 November 2005 Rapport Dela Skrivet 5 November 2005 (redigerat) Så länge ni inte missbrukar användarna & skickar FM till varandra är det lugnt. http://theclubis.mine.nu/phpBB2/images/smiles/icon_rolleyes.gif (Notera datumen för inläggen) Redigerat 5 November 2005 av # 21 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.