Hoppa till innehåll

Behöver Hjälp


Nimtro

Rekommendera inlägg

Jag har ett littet problem och det är att jag kan inte gå in på en annan server och jag har också testat göra en egen server men det funkar inte det händer ingetting och då undrar jag om ni vet vad som är felet?  :unsure:

 

har du internet uppkoppling B) annars så kan de va nåt att du ska gå in på change filter de kan vara på fel spel den söker servers
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Kaktus-Killen

hha KingKiller77 han sitter och skriver här på fuska för han inte har internetuppkoppling?

 

Det finns faktiskt mer än 1 dator me uppkoppling i världen vet du? <_<

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag har ett littet problem och det är att jag kan inte gå in på en annan server och jag har också testat göra en egen server men det funkar inte det händer ingetting och då undrar jag om ni vet vad som är felet?  :unsure:

 

Ditt Steam är antagligen offline för tillfället.

Om du provar att logga in på Steam via Steam-ikonen som du borde ha på skrivbordet, så borde allt fungera som det ska.

Om inte det fungerar så ska du gå in och kolla på din brandvägg.

Där ska du klicka på en ikon som heter programblockering där kan du se en heldel program som är installerade på din dator, rulla sedan ned till steam-ikonen

och se om programmet är blockerat.

Om programmet är blockerat mot internet så är det bara att klicka på ikonen så

så släpper din brandvägg automatiskt förbi Steam i fortsättningen.

Släpp även förbi program som kan tänkas att ha en viss anknytning till Steam.

Jag har själv haft dessa problem, och du ska inte skämmas för att du har dem Luzzai.

Redigerat av Hajen
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Kaktus-Killen

Och om det finns fler än en? Den han sitter på nu har antagligen internet och är antagligen den som han ska spela med.

 

Om datorn han sitter på har problem med internet uppkopplingen, får han väl leta upp en annan dator me fungerande internet?

 

Sluta fjanta me "O HUR KAN HAN POSTA HÄR DÅÅÅÅ?"

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

×
  • Skapa ny...