Gäst Oscar 2004 Skrivet 2 November 2005 Rapport Dela Skrivet 2 November 2005 Hur många hundar kan man ha i ett spel? :visslar: :visslar: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
the jedi Skrivet 2 November 2005 Rapport Dela Skrivet 2 November 2005 Jag tror man bara kan ha en tyvär. :mellow: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PCH Skrivet 2 November 2005 Rapport Dela Skrivet 2 November 2005 Jag tror man bara kan ha en tyvär. :mellow: the jedi: Man kan ha 7 hundar 3 hemma och 7 på hundhotellet sammanlagt... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
the jedi Skrivet 2 November 2005 Rapport Dela Skrivet 2 November 2005 Jag tror man bara kan ha en tyvär. :mellow: Va? Det var någon som sa att man bara kunde ha en. :unsure: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=jedi knight=- Skrivet 2 November 2005 Rapport Dela Skrivet 2 November 2005 Jag tror man bara kan ha en tyvär. :mellow: Var det inte 8 man kunde ha? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kalle3 Skrivet 2 November 2005 Rapport Dela Skrivet 2 November 2005 man kan ha 5 på hotelet 3 hemma!!!!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PCH Skrivet 2 November 2005 Rapport Dela Skrivet 2 November 2005 Jag tror man bara kan ha en tyvär. :mellow: Jo så är det, det var min hjärna som tänkte lite fel :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SwedenRockz Skrivet 2 November 2005 Rapport Dela Skrivet 2 November 2005 man kan ha 5 på hotelet 3 hemma!!!!!!! Det beror på vilket nintendo dogs spel man har :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hajen Skrivet 10 November 2005 Rapport Dela Skrivet 10 November 2005 man kan ha 5 på hotelet 3 hemma!!!!!!! Nä det är så på alla nintendo dogs spelen. 8 hund-f*n kan man ha. :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
love_game Skrivet 20 November 2005 Rapport Dela Skrivet 20 November 2005 NisseN: DET HETER NINTENDOGS!!! Blir så förbannat störd på alla som tror att det heter Nintendo dogs. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ray2704 Skrivet 22 November 2005 Rapport Dela Skrivet 22 November 2005 mm håller med dig Love_game Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ninini Skrivet 30 December 2005 Rapport Dela Skrivet 30 December 2005 det heter nintendogs så sant så jag heter ninini:P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg