Zonix Skrivet 2 November 2005 Rapport Dela Skrivet 2 November 2005 (redigerat) Jag har läst på en sida att man kan köpa Bright Plate Armour i The Arena, Men jag har klarat av den questen, Och jag är full god, Finns det nån chans att jag kommer in i The Arena?? Eller kan man köpa den på ett annat ställe? Redigerat 3 November 2005 av Zonix Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zonix Skrivet 3 November 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 3 November 2005 Jag skulle uppskatta ett svar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lövet_91 Skrivet 3 November 2005 Rapport Dela Skrivet 3 November 2005 vad menar du..e du framm evid arena questet eller??..man kan köpa hela setet av shop-ägaren i arenan , men det finns bitar utspridda lite överallt. det finns delar i oakvale, knothole glade å så får du leta hos traders runt om i albion Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zonix Skrivet 3 November 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 3 November 2005 Okay, Tack, Jag har klarat av Arena quest Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 4 November 2005 Rapport Dela Skrivet 4 November 2005 Tror man kan komma in där ändå, ej säker dock.. Du kan ju testa ;> Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lövet_91 Skrivet 4 November 2005 Rapport Dela Skrivet 4 November 2005 på fable:the lost chapters kan man köpa hela setet på en gång i en stad Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 4 November 2005 Rapport Dela Skrivet 4 November 2005 The Arena-affären är den enda affären i spelet där du kan köpa hela settet. I knothole glade kan du köpa stövlarna och byxorna, resten kan du köpa hos traders som reser runt (jag kommer inte ihåg i någon stad). Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zonix Skrivet 4 November 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 4 November 2005 Jag har Gauntlets och Chest plate. Jag köpta av en trader . Jag har kollat i Knothole men jag hittar ej :( I knothole vilken affär? Smedjan? Där finns typ dark plate Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lövet_91 Skrivet 4 November 2005 Rapport Dela Skrivet 4 November 2005 det var det jag skrev..i vanliga fable finns hela setet bara i arenan..annars får man springa runt i hela albion Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zonix Skrivet 4 November 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 4 November 2005 Ok :( Jag kolla på en sida att på TLC finns det också en hjälm till Plate armoren xD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lövet_91 Skrivet 5 November 2005 Rapport Dela Skrivet 5 November 2005 nej.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg