Metal Knuckles Skrivet 27 November 2005 Rapport Dela Skrivet 27 November 2005 Hej! :) Kommer det att komma ut gamecube 2?? :meddum: jag har hört att det skulle men ej säker ifall det kommer :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RaXeZ Skrivet 28 November 2005 Rapport Dela Skrivet 28 November 2005 Är det någon som vet när Revolution kommer till Sverige? ps Tycker att Revolution ser konstig men cool ut :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst tomtenissen30 Skrivet 28 November 2005 Rapport Dela Skrivet 28 November 2005 det kommer inann jul! och kontrollerna e ass häftiga! om man t.e.x kör starwars och man e en jedi så svänger man på handen då så svänger man handen på spelet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mallex Skrivet 2 December 2005 Rapport Dela Skrivet 2 December 2005 Värkligen inte :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Champion Skrivet 5 December 2005 Rapport Dela Skrivet 5 December 2005 det kommer inann jul! och kontrollerna e ass häftiga! om man t.e.x kör starwars och man e en jedi så svänger man på handen då så svänger man handen på spelet Suck... det kommer inte innan jul. Det kommer under år 2006. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Anton G Skrivet 1 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2006 det kommer inann jul! och kontrollerna e ass häftiga! om man t.e.x kör starwars och man e en jedi så svänger man på handen då så svänger man handen på spelet Jag har läst att nintendo skulle komma ut med mycket ny information om Revolution på E3 som är i maj. Så Revolution kommer nog tidigast i juni. Det dröjer alltså ganska länge... :unsure: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RaXeZ Skrivet 2 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2006 Ja det gör det nog i Japan kommer det i maj! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RoXeR Skrivet 3 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2006 (redigerat) Är det någon som vet när Revolution kommer till Sverige? ps Tycker att Revolution ser konstig men cool ut :cool: Jadu, exakt såhär konstig ser den ut http://www.cdrinfo.com/images/uploaded/Nintendo_Revolution3.jpg Redigerat 3 Januari 2006 av RoXeR Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 3 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2006 men min kompis säger att det finns tre olika kontroller till den så alla tre funkar till revolution e det sant..??? för jag har sett tre olika kontroller Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ADR Skrivet 4 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2006 Det kommer en kontroll som man kan sätta ihop med en annan så den blir som en vanlig gamecubekontroll. Bra vaa??!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
>Daniel< Skrivet 6 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2006 tror knappast att det kommer nått gamecube 2 :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg