galabatorix Skrivet 15 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2007 runescape(spelat) habbo(spelat) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trendywinds Skrivet 15 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2007 (redigerat) Spelar mest Scions Of Fate nu, det är faktist väldigt kul. ja har heter jijo93 och har 2 st karaktärer en swordsman på lvl 10 och en bowman på level 20½ . Det som är jobbigast när man ska spela det är att man måste vara inloggad på deras hemsida varje gång man spelar :/ tänkte att ni kanske ville ha en hemsida ^^ Redigerat 16 Mars 2007 av Ramar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Angelo Skrivet 20 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2007 kan någon ge mig en länk till Zelda online??? vill testa det :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cyber-fox Skrivet 21 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2007 Spelar habbo kan inte spela Secondlife har spelat Blip har spelat rune har inte så många onlinespel Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Filiandor Skrivet 25 Mars 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2007 Ska försöka uppdatera listan lite. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sasuke Skrivet 26 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2007 DragonFable det är väldigt roligt/Spelar Kör ibland :P:D Tibia/spelat det var bra....sådär Runescape/spelat tråkigt mapelstory/spelat sådär Nåra text baserade spel men så fort jah började slutade jag ungefär på direkten så tråkigaaa dem är men dragonfable :cool: är ganska braa Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
E4STMAN Skrivet 26 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2007 har spelat så många gratis online spel orkar inte säga dom, men jag slutate lira gratis spel när jag skaffade WoW, jag har slutat me WoW nu men jag ska nog sticka ner på stan nån dag och köpa ett game card :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst HazMupp Skrivet 27 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2007 Counter-Strike(SPELAR) World Of Warcraft(SPELAR HELA TIDEN) Habbo(SPELAR) Runescape(SPELAR Mitt Eget Spel(BETA TESTAR) Diablo II(SPELAT FÖRUT) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 22 April 2007 Rapport Dela Skrivet 22 April 2007 Är Shards of war gratis PS jag spelar travian Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Filiandor Skrivet 22 April 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 22 April 2007 Ja det är gratis Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 23 April 2007 Rapport Dela Skrivet 23 April 2007 BRA :D Men kan nån ge mig länken dit :) Till den sidan jag skrev förut :medieval: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sgackrutigkajal Skrivet 1 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2007 ^haha Club Penguin äger :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.