Filiandor Skrivet 23 December 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 23 December 2005 (redigerat) vad dåligt nu blir jag nästan arg!!!!!!!!!!!!!! vem köper det när det finns wow och swg och en massa andra som är mycket bättre :( EDIT: stavfel Redigerat 23 December 2005 av Filiandor Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Filiandor Skrivet 23 December 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 23 December 2005 men kom gärna med mer förslag!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Juvefans Skrivet 26 December 2005 Rapport Dela Skrivet 26 December 2005 Hejsan skulle du inte kunna skriva hemsidorna på alla dom spelen??? :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Filiandor Skrivet 26 December 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 26 December 2005 jo det har jag gjort. Bara tryck på namnen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Juvefans Skrivet 27 December 2005 Rapport Dela Skrivet 27 December 2005 Jaha okej tack skall du ha... :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Filiandor Skrivet 27 December 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 27 December 2005 No problem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cutter Skrivet 29 December 2005 Rapport Dela Skrivet 29 December 2005 NEUTRAL e ordet för mig men letar aktivt ända in i det sista. Förresten innan jag glömmer det :P av de du räknade upp, är nagot av de MMORPG??? Jag är nyfiken... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Desu Skrivet 29 December 2005 Rapport Dela Skrivet 29 December 2005 okej lägg ut en sida till spelet så man får testa. kodar du eller använder du i sorts game maker typ playerworlds eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kamikaze Skrivet 1 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2006 Rakion - spelar Bra online spel :gitarr: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
abbe555 Skrivet 11 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2006 HabboHotel:Spelar Tibia:Spelar(IBLAND) GameSpy:Spelar Steam:Spelar vad heter du på habbo Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zonix Skrivet 11 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2006 Steam är grejjen där CS finns Filiandor du behöver inte göra så många dubbelpostningar. Ta bara ändra. Och 4 lyphe betyder for life. Jag spelar Runescape Soldat Maplestory Habbo Coke Music Jag har spelat Tibia R.O.S.E (FAEN ATT DET BÖRJA KOSTA :angry: ) CS CS 2D IMVU Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dream Skrivet 13 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2006 Rose - spelat men kostar mina 7dagar försvann 7/10 maple story - spelar ibland 6/10 cs - spelat 6/10 Habbo 3/10 ps:habbo vill bara har pengar...men visst alla vill ha pengar! Runescape 4/10 spelat Soldat spelar ibland 5/10' gunbound 6/10 spelar ibland.....rätt kul dekrim spelar ibland 3/10 Warrirors2 spelar 5/10 kul men efter 20dagar måste man betala för att göra vissa saker buhahahahha....tragisk...!!! ran online spelar 7/10 Rakion spelat 5/10 kommer inte på fler oh jo ehm advanture quest 5/10 .....sådaär...spelar har mer spel på lager ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.