Xeller Skrivet 14 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2006 silkroad funkar inte föör mig. det kommer upp en liten skylt där det står att servern inte funkar. :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
livijn Skrivet 15 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2006 Nico, lägg upp ditt "spel" så man kan testa :D skriv lite info här om det också! Men döp det inte till Seriöst, det blir så drygt. :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Filiandor Skrivet 19 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2006 NEUTRAL e ordet för mig men letar aktivt ända in i det sista. Förresten innan jag glömmer det :P av de du räknade upp, är nagot av de MMORPG??? Jag är nyfiken... Jo dom flesta är MMORPG Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
li shenlong Skrivet 19 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2006 här kommer MIN lista av alla spel ja spelat. Habbohotel (tråkigt, kör bara när jag inte har nå o göra Runescape ( rätt så kul faktist när man kommit igång men segt) Tibia (faktist kul men segt o lvla tycker jag och en sak SPELA DET INTE det förstör dig man bli super beroende och skiter i läxor och man kan typ stanna uppe 2 dygn med ett glas vatten framför sig utan o sova) Battleon ( ganska tråkigt för det e inte online rekommenderas inte för mig) WoW ( skit bra spel bra grafik o sånt men man måste köpa de ii affärn och betala per månad men kom igen ni får ju inte mindre mat för de! köp de!) CS (väldigt kul men akta er om ni inte vill bli nördar! beroende framkallande) Slaget om Midgård( kul men lite enformigt när man spelat mycke och man måste ha DVD-spelare på datorn och man skall köpa de i affärn) Heroes IV might and magic ( kul för den som fattar snabbt annars blir de svårt o fatta spelet och man måste köpa i affärn) Diablo ( enformigt men kul) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
>Daniel< Skrivet 21 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2006 silkroad funkar inte föör mig. det kommer upp en liten skylt där det står att servern inte funkar. :( :P vänta tills 26 january..beta test 3 öppnar då :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Filiandor Skrivet 21 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2006 vilka förändringar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skum_Skunk Skrivet 29 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2006 (redigerat) Min rs gubbe som jag inte orkar spela mer på! (spelar WoW nu) Combat level: 56 Attack: 50 Strength: 41 Defence: 45 Ranged: 35 Prayer: 28 Magic: 26 Runecraft: 1 Hitpoints: 47 Agility: 26 Herbelore: 25 Thieving: 31 Crafting: 41 Fletching: 26 Slayer: 10 Mining: 41 Smithing: 41 Fishing: 37 Cooking: 38 Firemaking: 26 Woodcutting: 34 Farming: 1 intresserad? blev hackad och har inte orkat spela sen dess, nytt lösenord men inga direkt bra saker i banken. Bytes mot något bra i nåt annat spel ^^ Redigerat 29 Januari 2006 av Skum_Skunk Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Filiandor Skrivet 1 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2006 ehum kan du ta det nån annanstans??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Muuu Skrivet 2 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2006 Thang online har spelat det men jag har för mej att det är lite som diablo fast i kina Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hinjaj Skrivet 4 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2006 Filiandor vad e du för class och lvl på Dofus?? och vad har du för proffesions?? Bara undrar lite för jag spelar lite dofus ibland :) kanske kan sen inuti dofus skulle va kul ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
steen Skrivet 6 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2006 jag har nåra darkthrone.com nukezone.nu battleon.com dom e gratis om man vill Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst QuikSilver Skrivet 8 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2006 (redigerat) Här kommer mina: Runescape (spelar) MapleStory (spelar ibland) Tibia (spelat) Habbo (spelat) Warriors2 (spelat) Counter-Strike 1.6 (spelat) Counter-Strike Condition Zero (spelat) Counter-Strike Source (spelar ibland) Diablo 2 (spelat) kanske har spelat fler, men dessa är dom jag minns :P Redigerat 18 Februari 2006 av R-110 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.