msxmsx Skrivet 6 November 2005 Rapport Dela Skrivet 6 November 2005 Jag tycker att GTA SA har varit det ''mest'' underhållande men det är ju klart alla andra GTA spelär ju otroligt roliga (inte 1 och 2) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 6 November 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 6 November 2005 Jag tycker att GTA SA har varit det ''mest'' underhållande men det är ju klart alla andra GTA spelär ju otroligt roliga (inte 1 och 2) där sa du nåt vettigt men tyvärr har jag inte spelat så mycket vice city för att döma den <_< :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kraden555 Skrivet 12 November 2005 Rapport Dela Skrivet 12 November 2005 gta:sa är ju bäst Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xain Skrivet 12 November 2005 Rapport Dela Skrivet 12 November 2005 San Andreas är klart bäst eftersom jag gillar hiphop och är intresserad av ghetton. Outside_enemy det finns inget så kallat "GTA London" Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 12 November 2005 Rapport Dela Skrivet 12 November 2005 Nehe men vad heter det då mr. petig Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 12 November 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 12 November 2005 Nehe men vad heter det då mr. petig det har aldrig funnits nåt gta som har eller heter gta london..men hur ska vi veta vad du menar med tanke på att det aldrif funnits nåt sånt verion av gta.??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sinclair Skrivet 13 November 2005 Rapport Dela Skrivet 13 November 2005 Finns visst ett GTA London som är rätt så gammalt till ps1 eller Gameboy vet inte riktigt! <_< :gitarr: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 18 November 2005 Rapport Dela Skrivet 18 November 2005 Finns visst ett GTA London som är rätt så gammalt till ps1 eller Gameboy vet inte riktigt! <_< :gitarr: aa, det finns, de var det första dvs gta 1 till ps1 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hajen Skrivet 19 November 2005 Rapport Dela Skrivet 19 November 2005 GTA London är som en expansion till GTA1. Men i alla fall. Vice city tycker jag är bäst för jag älskar 80-talet. SA är kul men jag får någon konstig känsla inne i mig när jag spelar det. I VC kan jag känna mig som hemma av någon konstig anledning. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg