nico Skrivet 7 November 2005 Rapport Dela Skrivet 7 November 2005 (redigerat) Vad jag har hört så hjälper det inte ens att formatera om datorn. johoodå, formatterar du om alla hårddiskar du har så försvinenr alla filer på den och därmed alla virus. men det kan ju vara virus på windows installations cd:n om du *hrmm* hittade den nånstans (i en skidbacke t.ex. eller en störtflod). och då kommer ju det installeras med windows så i så fall får du inte bort det genom formattering. så, gjorde en lite skiss för jag hade inget vettigt för mig... Redigerat 7 November 2005 av nico Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Andy999 Skrivet 7 November 2005 Rapport Dela Skrivet 7 November 2005 En trojan är inget virus, utan en trojan. En trojan är ett elakt program som gömmer sig i din dator och kanske öppnar portar till datorn så att andra hemskheter kan komma in. Eller så att den kan fjärrstyras. Har man riktig otur så sparar den alla knapptryckningar tex, lösenorf Trojansk häst är samma sak som spy ware, den "spelar in" det du gör på datorn och varge knapp tryckning som du gör. Sedan skickas det till den som har skapat "Trojanska hästen"'s mail. Men Ad-Aware är ett bra program som du kan ta bort spionprogramm med testa, det går att ladda hem på " http://www.lavasoft.com/ " =D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst _Otaku_ Skrivet 7 November 2005 Rapport Dela Skrivet 7 November 2005 Det kommer alltid upp en ruta för mig där det står: Din dator har upptcäkt ett virus! Trojan. Men jag har Norton Antivirus så trähästen sprängdes i små bitar ^^ Skaffa du också ett antivirus program.. det hjälps åt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
svenolof Skrivet 7 November 2005 Rapport Dela Skrivet 7 November 2005 att skafa norton hjälper inte altid på våran andra dator är ivarderad av trojaner och sånt skit fast vi hade norton och nu går det inte att updatera norton för något virus eller något sånt skit har blockat updateraren Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 10 November 2005 Rapport Dela Skrivet 10 November 2005 märker du inte trojaner tillräckligt fort så kan det komma in virus som gör att datorn stängs av ifall du kör ett antivirus program det har hänt en del jag känner Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-|NiFs|-Tha Dude Skrivet 11 November 2005 Rapport Dela Skrivet 11 November 2005 Om du har de så har du stora probelm enligt mig iallafall.. satt me de där skiten som kom upp var 3dj min å sa.. HAHAHAHHA titta där e ju du ju.. Ja formatera om data sen funka de som de skulle... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.