Liink Skrivet 3 November 2005 Rapport Dela Skrivet 3 November 2005 vart hittar jag golden gauntless?? tack på förhand :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Link the legend Skrivet 4 November 2005 Rapport Dela Skrivet 4 November 2005 i shadow delen av slottet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Liink Skrivet 4 November 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 4 November 2005 (redigerat) jag hitta dom o nu slåss jag mot ganon va ska ja göra när elden har försvunnit hämta svärdet?? o forsätta slåss mot honom men han dör aldrig!!snälla jhälp mig nu jag slåss med han behöver allt hjälp jag kan få så jag ebr er snälla hjälp mig. Redigerat 4 November 2005 av Liink Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eric_H Skrivet 4 November 2005 Rapport Dela Skrivet 4 November 2005 Se till att ha massa potions med dej (Några röda). När du hämtat svärdet är det bara att vänta tills han ska slå dej. Då ska du rulla under hans ben och slå honom på svansen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuzune Skrivet 10 November 2005 Rapport Dela Skrivet 10 November 2005 Det är bättre att ha Fairys. Men du har väl gått till fen utanför slottet som ger dig dubbelt så starka hjärtan (du tål dubbelt så mycket då). Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xats Skrivet 16 November 2005 Rapport Dela Skrivet 16 November 2005 Ta Blå potions!!!!!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eric_H Skrivet 17 November 2005 Rapport Dela Skrivet 17 November 2005 Och varför det? Det är väl inget bra att få mer magi (om man inte vill förlama ganon)? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sir axel Skrivet 7 December 2005 Rapport Dela Skrivet 7 December 2005 Feer vore bättre än red potions. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuzune Skrivet 7 December 2005 Rapport Dela Skrivet 7 December 2005 Och varför det? Det är väl inget bra att få mer magi (om man inte vill förlama ganon)? Ja och det är väl ganska bra. Annars kan man ju blanda och ta två blåa potions och en fairy t ex. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg