Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

• 3 veckor senare...
  • Svar 34
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

• 2 veckor senare...
Gäst QuikSilver
Skrivet

Jag lirade hockey i typ 2 år, men den blev det tråkigt så då bara slutade jag..Men det är ganska kul och spela lite ibland och kolla på matcher.

• 3 veckor senare...
Skrivet

Har aldrig spelat Hockey men sporten är riktig skoj. Kanske tar mig intiativet att börja spela lite. Är inte så fasansfull bra på att åka men det är jävligt roligt att åka runt på rinken med skrillorna på.

Skrivet

Jag spelar hockey, men har tröttnat rejält nu.

Har spelat sedan jag var fyra, alltså i 8 år har jag spelat.

Jag vill sluta, men det känns som om jag sviker pappa som har köpt hockeygrejerna.

De är ju inte billiga, precis...

• 2 veckor senare...
Skrivet

Spelar bara med kompisar då vi inte har skydd å sånt där utan bara kör för att det e kul mot varandra^^

det e bara tråkigt ibland då jag e den enda tjejen som deltar medans dom andra tittar på -.- men ändå e jag den lättaste och smalste tjejen i klassen :P

Skrivet

Kan vara roligt att titta på i bland, ska nog följa det svenska hockeylandslaget under de Olympiska spelen. Har aldrig gillat att spela hockey själv men att titta har alltid varit kul.

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...